Kůs Václav Ing. Ph.D. :: [01PRA1] Pravděpodobnost a matematická statistika 1

Další předměty
[01BPTS1] Bakalářská práce 1
[01BPMM1] Bakalářská práce 1
[01BPSI1] Bakalářská práce 1
[01BPMM2] Bakalářská práce 2
[01BPTS2] Bakalářská práce 2
[01BPSI2] Bakalářská práce 2
[01MAA3] Matematická analýza A3
[01PRA1] Pravděpodobnost a matematická statistika 1
[01RPTS1] Rešeršní práce 1
[01RPMM1] Rešeršní práce 1
[01BSEM] Seminář k bakalářské práci
[01VUMM1] Výzkumný úkol 1
[01VUSI1] Výzkumný úkol 1
[01VUTS1] Výzkumný úkol 1
[01VUMM2] Výzkumný úkol 2
[01VUSI2] Výzkumný úkol 2
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 4 / 18
Procento hodnotících: 22 %
|====................|
SUM : Celkové hodnocení [36] 2.31
1 : |=====...............| 27 % [10]  
2 : |=====...............| 27 % [10]  
3 : |======..............| 30 % [11]  
4 : |===.................| 13 % [5]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [4]
  • Nemusel by tak často odbočovat od přednášky, ikdyž právě to nás studenty nejvíce baví. Mohl by uvádět více příkladů. Lépe si rovrhnout čas (množství látky) tak, aby se to v pohodě stihlo a nemuselo se to honit na poslední chvíli.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vetsi matematickou presnost, vetsi prehlednost vykladu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Často odbíhá od tématu, někdy přednáší trochu zmateně, zdá se, že některé studenty nebere tak docela vážně (zřejmě to souvisí s úrovní matematiky, kterou absolvovali)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zmatene znaceni, nepise cele prepoklady vet a definice a pouze je rika, zapisy na tabuli schematicke; hlavne by to chtelo napsat k tomuto predmetu skripta (pocet lidi absolvujici ho je rocne celkem velky!); celkem mrzute bylo, ze byl pak na nas nastvany, ze jsme mu nechodili na prednasky a na zkousky, ale myslim, ze nema cenu chodit jen na 1/3 prednasek, kdyz clovek nema nit a jde jen o to si to tam odsedet...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [3]
  • Vtipnost, legrácky, zábavný způsob výkladu. Docela dobrou systematičnost výkladu a dobré vysvětlování důkazů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Kamaradskost
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vtipnost, prednasky nejsou kazdopadne nudne, ochotu a viditelnou snahu priblizit se studentum
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [2]
  • Ke konci semestru už přednášky začaly ztrácet smysl, protože jsem většinu času nechápal o čem je řeč
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • bylo jich moc a nezvladal bych vsechny, proto jsem nechodil vubec, abych usetril svuj cas...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [2]
  • Z vlastních zápisků a ze studentských skript od anymouse.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • PDF "Pravdepodobnost" author: anonymoust
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [2]
  • Úvodní příkladek je sice pěkný, ale nahlodá psychiku studentů. Ve stresu se velice špatně přemýšlí, naštestí zkoušející je ochoten napomoci.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Libi se mi lidsky pristup.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [4] 1.75
1 : |=====...............| 25 % [1] rozhodně ano
2 : |===============.....| 75 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [6]
1 : |=======.............| 33 % [2] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [4] 2.50
1 : |=====...............| 25 % [1] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [1] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [1] neutrální
4 : |=====...............| 25 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [4] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [1] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [2] neutrální
4 : |=====...............| 25 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [4] 3.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [2] neutrální
4 : |==========..........| 50 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [6]
1 : |===.................| 16 % [1] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |===.................| 16 % [1] 7-10
4 : |=======.............| 33 % [2] 11-14
5 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [1] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====================| 100 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [1] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====================| 100 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [1] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====================| 100 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [1] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |====================| 100 % [1] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [4] 1.00
1 : |=====...............| 25 % [1] z vlastních zápisků
2 : |=====...............| 25 % [1] z cizích zápisků
3 : |....................| 0 % [0] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [2] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====================| 100 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [2] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====================| 100 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [2] 2.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne
2 : |==========..........| 50 % [1] spíše ne
3 : |==========..........| 50 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2] 2.50
1 : |==========..........| 50 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |==========..........| 50 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [1] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====================| 100 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [1] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====================| 100 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne