01RMF  >  Rovnice matematické fyziky

Počet hodnotících: 8 / 41
Procento hodnotících: 19 %
|====................|

Zapsaných na předmět: 41 studentů.
Ukončilo předmět: 28 studentů.
|==============......| 68 %

Burdík Čestmír Prof.RNDr. DrSc. [ Cvičící, Přednášející, Zkoušející ]

N : Poznámky k předmětu [8]
  • asi jsem jediný komu vyhovoval styl přednášek....
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Prednasky boli mozno nudne ale to je vacsina az na svetle vynimky ... cviciaci ing.Klika bol na cvikach vyborny, hlavne v tom ze nas nutil priebezne sa ucit, prof. Burdik bol na skuske rozhodne vyborny a urcite spravodlivy, predmet hodnotim kladne
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • přednášející neumí přednášet
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • První písemka byla dost přepálená...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prakticka cast predmetu byla mnohem lepsi nez ta teoreticka.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Spousta teorie bez uvedeni jakehokoliv pouziti
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Bez komentare.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Neprobrali se důležité věci jako Besselovy funkce, polovinu semestru se zaváděla teorie zobecněných funkcí, která je pro nematematické zaměření zbytečná. Diferenciálním rovnicím jako takovým jsme se věnovali velmi málo. Celkově by měl být kladen větší důraz na příklady a menší na teorii.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [8] 3.13
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=======.............| 37 % [3] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [2] neutrální
4 : |=====...............| 25 % [2] spíše ne
5 : |==..................| 12 % [1] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [8] 2.38
1 : |=====...............| 25 % [2] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [2] spíše ano
3 : |=======.............| 37 % [3] neutrální
4 : |==..................| 12 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [8]
1 : |=====...............| 25 % [2] rozhodně ano
2 : |=======.............| 37 % [3] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [2] ano i ne
4 : |==..................| 12 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [8]
1 : |==..................| 12 % [1] rozhodně ano
2 : |==..................| 12 % [1] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [2] ano i ne
4 : |=====...............| 25 % [2] spíše ne
5 : |=====...............| 25 % [2] rozhodně ne