Burdík Čestmír Prof.RNDr. DrSc. :: [01RMF] Rovnice matematické fyziky

Další předměty
[01LIPB] Lineární programování B
[01RMF] Rovnice matematické fyziky
[01TOP] Topologie
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 8 / 29
Procento hodnotících: 27 %
|=====...............|
SUM : Celkové hodnocení [92] 2.22
1 : |========............| 39 % [36]  
2 : |=====...............| 26 % [24]  
3 : |====................| 18 % [17]  
4 : |=...................| 6 % [6]  
5 : |==..................| 9 % [9]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [4]
  • mohl by látku podávat víc jako učitel svým žákům a né jako kolegům kteří mají hojné matematické zkušenosti
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Myslím, že není v silách prof. Burdíka zlepšit svůj výkon na přednáškách a proto bych ocenil, kdyby se tohoto předmětu vzdal
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mohl by lepe prednaset. Mluvit vice nahlas a pri psani na tabuli pouzivat vetsi pismena, aby se dal text lepe precist.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášející by měl umět odpovědět na dotazy studentů, neměl by přeskakovat z jednoho tématu k jinému a vůbec nejlíp by udělal, kdyby to nechal učit někoho jiného.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [3]
  • přístup ke studentům
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • jeho očividnou snahu zlepšit mizernou kvalitu přednášek, tato snaha však kvalitu přednášek většinou ještě zhorší
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Snazil se nam vyjit vstric.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [2]
  • Na přednášky chodilo průměrně asi 5 lidí, což hodně vypovídá o jejich kvalitě
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prednasky se mi kryly s jinym predmetem, takze jsem na ne nemohl chodit. Na seminari jsem byl myslim vzdy.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1]
  • Cvičící byl Ing. Václav Klika - rozhodně tuto látku podal srozumitelně a jasně a dokázal připravit na zkoušku
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [7]
  • skripta Rovnice matematické fyziky od Prof. Čestmíra Burdíka
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Burdíkova skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ze skript...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta od prof. Burdika.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skripta pana Burdika
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skripta, ktere napsal pan Burdik.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta profesora Burdíka
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [5]
  • zajímavý styl zkoušení
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skuska nebola narocna ... narocnejsie bolo ziskanie zapoctu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Prof. Burdík je u zkoušky hodný, chce jen základy. Kdo se na to podívá, musí udělat
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Slo to
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zkoušela se dobrá paměť, ne pochopení látky. Pravděpodobně proto byla u zkoušky vysoká úspěšnost.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [6] 2.17
1 : |=======.............| 33 % [2] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [2] spíše ano
3 : |===.................| 16 % [1] ano i ne
4 : |===.................| 16 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [7]
1 : |========............| 42 % [3] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [6] 3.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |===.................| 16 % [1] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [3] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |=======.............| 33 % [2] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [6] 4.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [2] neutrální
4 : |=======.............| 33 % [2] spíše ne
5 : |=======.............| 33 % [2] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [6] 1.67
1 : |==========..........| 50 % [3] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [2] spíše ano
3 : |===.................| 16 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [8]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |=====...............| 25 % [2] 3-6
3 : |=====...............| 25 % [2] 7-10
4 : |=====...............| 25 % [2] 11-14
5 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [2] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [1] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [2] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [1] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [2] 2.00
1 : |==========..........| 50 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |....................| 0 % [0] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [15] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] z vlastních zápisků
2 : |....................| 0 % [0] z cizích zápisků
3 : |===========.........| 53 % [8] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [8] 1.63
1 : |=======.............| 37 % [3] rozhodně ano
2 : |============........| 62 % [5] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [8] 1.88
1 : |============........| 62 % [5] rozhodně ano
2 : |==..................| 12 % [1] spíše ano
3 : |==..................| 12 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |==..................| 12 % [1] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [8] 2.63
1 : |==..................| 12 % [1] rozhodně ne
2 : |==========..........| 50 % [4] spíše ne
3 : |==..................| 12 % [1] neutrální
4 : |==..................| 12 % [1] spíše ano
5 : |==..................| 12 % [1] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [8] 2.38
1 : |=====...............| 25 % [2] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [2] spíše ano
3 : |=======.............| 37 % [3] neutrální
4 : |==..................| 12 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [8] 2.13
1 : |=======.............| 37 % [3] rozhodně ano
2 : |=======.............| 37 % [3] spíše ano
3 : |==..................| 12 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |==..................| 12 % [1] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [8] 2.88
1 : |=====...............| 25 % [2] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [2] spíše ano
3 : |==..................| 12 % [1] neutrální
4 : |==..................| 12 % [1] spíše ne
5 : |=====...............| 25 % [2] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [2] 2.00
1 : |==========..........| 50 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [2] 2.00
1 : |==========..........| 50 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne