02DEF1  >  Dějiny fyziky 1

Počet hodnotících: 28 / 208
Procento hodnotících: 13 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 208 studentů.
Ukončilo předmět: 173 studentů.
|=================...| 83 %

Štoll Ivan Doc.Ing. CSc. [ Přednášející ]

N : Poznámky k předmětu [24]
  • Báječný předmět na rozšíření nejen fyzikálních, ale i všeobecných znalostí
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Bylo to zajímavé, ale měla jsem problém vnímat po celou dobu a během přednášky jsem se spíše věnovala přípravě na jiné, důležitější předměty.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dějiny fyziky je předmět, kterého si většina lidí moc neváží. Škoda, pan doc. Štoll si to nezaslouží.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dějiny fyziky, zápočet za účast, nic moc složitýho. Některý věci byly zajímavý, jiný trochu míň, ale je to fajn oddychovej předmět, kterej není problém vyplnit studiem jiných předmětů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Hezky se to poslouchá, kredit zadarmo, tak proč ne
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jeden kredit, za 50% účast. Dvě volné hodiny, které se daly využít na přípravu na jiný předmět či spánek - pan doc. Štoll vám zatáhne a začne vyprávět pohádky z dávných dob, kdy fyzikové ještě neměli kalkulačky a urychlovače částic :-)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jsem rád, že na FJFI máme i takovýto předmět téměř humanitního rázu. Líbilo se mi, že výklad netvořil pouhý sled životopisů významných vědců a jejich poznatků, nýbrž že probírané osobnosti a objevy byly zasazovány do filozofického, společenského i politického kontextu doby. Vážím si širokého rozhledu doc. Štolla.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Neni to vina pana docenta, ale historie me nikdy moc nebavila.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Oddechový předmět, vyloženě
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Probírala se historie (nejen fyziky) od Starověku až po Newtona. Zápočet je za účast. Odpočinkový předmět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět rozhodně rozšíří obzory
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Příjemné vyprávění o historii fyziky od pana Štolla. Klasika.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dějiny fyziky do Newtona - už od starověku, takže první polovina semestru se týkala spíš kultury a filosofie.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Chvílemi napínavé.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Predmet je moc zajimavy
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky byly spíše z nutnosti
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velice předmět, u kterého se člověk odreagoval.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavé vyprávění doc. Štolla, užitečný exkurz do historie, jenom nevím, proč je povinný.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zápočet za nadpoloviční docházku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zaujimavy
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky byly zajímavé.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zajimavosti z historie... Neprilis zasadni prednasky, ale predpokladam, ze slouzi k rozbiti monotonnich prednasek a cviceni, kde je potreba se neustale soustredit... Pokud to tak je, tak by ale nemusela byt v pondeli rano, ale treba ve stredu v poledne :)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Lepší by byl jako volitelný, ty, co to nezajímá, stejně nedávají pozor.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Najlepsi predmet co som mala.
    Studijní průměr: neuveden

N : Předmět byl pro mne přínosem. [28] 2.54
1 : |===.................| 17 % [5] rozhodně ano
2 : |========............| 42 % [12] spíše ano
3 : |===.................| 14 % [4] neutrální
4 : |===.................| 17 % [5] spíše ne
5 : |=...................| 7 % [2] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [28] 2.93
1 : |=...................| 7 % [2] rozhodně ano
2 : |=...................| 7 % [2] spíše ano
3 : |================....| 78 % [22] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |=...................| 7 % [2] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [28]
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |=...................| 3 % [1] ano i ne
4 : |=...................| 3 % [1] spíše ne
5 : |==================..| 92 % [26] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [28]
1 : |===.................| 14 % [4] rozhodně ano
2 : |========............| 39 % [11] spíše ano
3 : |===.................| 14 % [4] ano i ne
4 : |======..............| 28 % [8] spíše ne
5 : |=...................| 3 % [1] rozhodně ne