Štoll Ivan Doc.Ing. CSc. :: [02DEF1] Dějiny fyziky 1

Další předměty
[02DEF1] Dějiny fyziky 1
[02MECH] Mechanika
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 24 / 5
Procento hodnotících: 480 %
|====================|
SUM : Celkové hodnocení [89] 1.80
1 : |=========...........| 47 % [42]  
2 : |=====...............| 25 % [23]  
3 : |=====...............| 26 % [24]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [10]
  • Mluvit víc nahlas.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Možná trochu problém je, že k promítání je potřeba zatemnit, což po nad matikou probdělé noci svádí k spánku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Myslim ze je skoda, ze se pan docent prilis rozpovidava do sire. Vice by me zajimaly novodobejsi dejiny fyziky, kam se ani vyklad v ZS nedostane.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nemít tak monotónní výklad.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • No vydat publikaci, ale to snad už bude vyřízeno v řádu týdnů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pana Doc. Štolla historie velmi baví a pokud baví i vás, tak vám ji podá opravdu zajímavě a podrobně. Pokud vás nebaví, tak vám ji nevnucuje a nechá vás dělat to, co potřebujete. Celkově dobré pro všechny - není co zlepšovat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Méně obecných faktů ze starověké historie a filosofie a více fyziky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zaujat viac studentov
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Myslím, že je to dokonalé.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nech sa nemeni.
    Studijní průměr: neuveden

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [13]
  • Doc. Štoll ví, že 90% lidí historie nezajímá a tak tomu přihlédl a zápočet byl pouze za účast.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Humor, mimořádně rozsáhlé znalosti.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Lidskost, humor, porozumění, vstřícnost, široký všeobecný rozhled.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Neuvěřitelný všeobecný rozhled
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Obrovsky prehled
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pan docent je naprosté eso v tomto oboru.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vtip, snaha, příprava, zaujetí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Humor.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Poutavý výklad, široké odborné znalosti z moha různých odvětví, velký rozhled, zasazování do souvislostí. Často se člověk divil, kolik znalostí se v panu docentovi skrývá (např. znalost japonštiny).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • prehlad o teme
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vsechno
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Oceňuji schopnost zaujmout studenty.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Najlepsie prednasky co som mala. Vzdy som sa uz tesila na dalsiu. Prednasajuci to prednasal poucne a zaujimavo. Vela som si z jeho prednasok odniesla.
    Studijní průměr: neuveden

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [1]
  • Byl jsem na všech.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [22] 1.14
1 : |==================..| 90 % [20] rozhodně ano
2 : |=...................| 4 % [1] spíše ano
3 : |=...................| 4 % [1] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [15]
1 : |=======.............| 33 % [5] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [21] 2.24
1 : |========............| 38 % [8] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |============........| 61 % [13] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [23] 1.70
1 : |=======.............| 34 % [8] rozhodně ano
2 : |============........| 60 % [14] spíše ano
3 : |=...................| 4 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [23] 2.13
1 : |=====...............| 26 % [6] rozhodně ano
2 : |=======.............| 34 % [8] spíše ano
3 : |========............| 39 % [9] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [25]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |==..................| 12 % [3] 7-10
4 : |=================...| 84 % [21] 11-14
5 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď