02ZFM1  >  Základy fyzikálních měření 1

Počet hodnotících: 14 / 142
Procento hodnotících: 9 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 142 studentů.
Ukončilo předmět: 110 studentů.
|===============.....| 77 %

Škoda Libor Ing. [ Přednášející ]

N : Poznámky k předmětu [11]
  • Docela nenarocny predmet a nekdy ztrata casu, protoze roztridit merici metody do skupin a ty skupiny pojmenovat (nejlepe cizimi jmeny) je samo o sobe nanic. nejdulezitejsi bylo asi zaklady zpracovani dat mereni, ale celkova efektivita vyuky by mohla byt vetsi.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Chodila jsem tam spát, úkoly mi dělali kamarádi.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • I přes snahu přednášejícího občas trochu nudná příprava na praktikum. Některé věci rozpatlávány zbytečně dlouho. Více zábavy lze čekat až v letním semestru na cvičeních.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Možná by se toho za semestr dalo probrat i víc.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na praktika je to asi třeba
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Shrnutí středoškolských znalostí z laboratorních cvičení
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Uvítal bych větší tok informací.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavý předmět, užitečný pro ty, kteří se s fyzikou z praktického hlediska příliš nesetkali.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Základní věci o měření a přístrojích.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • uzitocne veci
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • poucne, zabavne a nenarocne, zapocet za ucast + 2 ukoly...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [14] 2.64
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [7] spíše ano
3 : |=======.............| 35 % [5] neutrální
4 : |===.................| 14 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [14] 2.86
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |===.................| 14 % [2] spíše ano
3 : |=================...| 85 % [12] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [14]
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |========............| 42 % [6] spíše ne
5 : |===========.........| 57 % [8] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [14]
1 : |=...................| 7 % [1] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [7] spíše ano
3 : |======..............| 28 % [4] ano i ne
4 : |===.................| 14 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne