Škoda Libor Ing. :: [02ZFM1] Základy fyzikálních měření 1

Další předměty
[02LCF1] Laboratorní cvičení z fyziky 1
[02UMAT] Úvod do fyziky materiálů pro experimentální jadernou fyziku
[02ZFM1] Základy fyzikálních měření 1
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 12 / 141
Procento hodnotících: 8 %
|==..................|
SUM : Celkové hodnocení [47] 1.85
1 : |========............| 38 % [18]  
2 : |========............| 42 % [20]  
3 : |===.................| 17 % [8]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 2 % [1]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [8]
  • Mohl by se naučit chodit včas, nevím jestli se mu to vůbec někdy povedlo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nemám moc rád prezentace ve zhasnuté 103. Uspává to.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nemuselo by se furt dokola hlasovat o tom, kdo to pocholil, kdo to nepochopil, a kdo si jako mysli, ze docela jo, ale jeste mu neni vsechno uplne jasny... Nekdy mipripada, ze pan Skoda dela ze sebe hlupaka. Pokud chce zpetnou vazbu, mel by se davat studentum spis nejake tvurci otazky, napr jak by zmerili to ci ono, nebo jaka chyba mereni bude asi tady, ktera hodnota bude pravdepodobnejsi a pod.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Občas jsem měla problémy si dělat zápisky ze slidů a zároveň vnímat, co Ing. Škoda říkal. Výklad a prostor pro opisování by se neměly tolik prolínat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášející by příště mohl zadání domácích úkolů vystavovat na internet s větším předstihem. Den před termínem odevzdání je trochu pozdě. Na druhou stranu je třeba zmínit, že jeden z těchto úkolů nám byl odpuštěn, což považuji za férové.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášení bylo občas dost rychlé, že jsem postupen času přestala stíhat a tudíž i si zapisovat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výklad by mohl být trošku odbornější, i když na druhou stranu chápu, že to bylo pojaté tak, aby se to zažralo pod kůži i méně nachnutým a nadaným studentům
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • myslim ze na tento predmet je pristup vhodny
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [10]
  • Člověk při přednáškách většinou neusne
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Humor
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Humor a snahu o vtipkování, smysl pro sebeironii, otevřenost
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Humor, lidskost, vstřícnost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Já mám rád Škodův humor, ale jsou lidé, kterým nevyhovuje.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Smysl pro humor.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vtip.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výřečnost, sebeironii.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vie zaujat studentov
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • specificky humor
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [1]
  • Byl jsem na všech.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [12] 1.58
1 : |==========..........| 50 % [6] rozhodně ano
2 : |========............| 41 % [5] spíše ano
3 : |==..................| 8 % [1] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [12]
1 : |=======.............| 33 % [4] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [11] 1.73
1 : |=========...........| 45 % [5] rozhodně ano
2 : |=======.............| 36 % [4] spíše ano
3 : |====................| 18 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [12] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [6] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [6] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [12] 2.58
1 : |==..................| 8 % [1] rozhodně ano
2 : |========............| 41 % [5] spíše ano
3 : |========............| 41 % [5] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |==..................| 8 % [1] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [13]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |....................| 0 % [0] 7-10
4 : |==================..| 92 % [12] 11-14
5 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď