15CH1  >  Obecná chemie 1

Počet hodnotících: 19 / 120
Procento hodnotících: 15 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 120 studentů.
Ukončilo předmět: 112 studentů.
|===================.| 93 %

Motl Alois Ing. CSc. [ Cvičící, Přednášející ]
Múčka Viliam Prof.Ing. DrSc. [ ]
Vopálka Dušan Mgr. CSc. [ ]

N : Poznámky k předmětu [11]
  • Chemie neni sice stredem meho zajmu, ale pro potreby mezioborove orientace ji vnimam jako velmi dulezity predmet. Myslim, ze tematicke celky jsou docela dobre zvoleny, libi se mi, ze je na prednaskach zduraznen vztah chemie-fyzika, dokonce i chemie-algebra (pri vypoctech chem rovnic a linearni kombinace vlnovych funkci).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jak tu kdysi někdo napsal: nejkrásnější fyzika v prvním semetru.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Moc mě to nebavilo, částečně to je opakování ze střední školy.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi zajímavý předmět, chemie podaná z trochu fyzikálnějšího pohledu mi vyhovuje. Člověk i jako nechemik pochopí jak a proč to asi je bez zabíhání do zneprůhledňujících detailů. Akorát absence zápočtového testu byla dost nešťastná, pro zápočty si přišlo o dost lidí víc než chodilo na přednášky. Jeho opětovné zařazení od příštího semestru je podle mého správné rozhodnutí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • V podání pana Motla docela zajímavý předmět, ačkoliv se jedná převážně o zopakování a rozšíření středoškolského učiva. Překvapily mě časté odbočky na pole fyziky. V prvních týdnech jsem dokonce nabyl dojmu, že jde o nejfyzikálnější předmět zimního semestru. Oceňuji rovněž maticový přístup k řešení chemických rovnic, na který lze narazit snad jen na FJFI.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavé, ale náročné udržet pozornost celé tři hodiny do čtvrt na sedm večer.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • opakování chemie z gymnázia se spoustou zajímavostí navíc.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ing. Motl má velice zajímavé přednášky, na které se ráda zajdu a dozvím se i spoustu nových a zajímavých věcí!!
    Studijní průměr: neuveden
  • Opakuje se a trochu prohlubuje středoškolská fyzikální chemie
    Studijní průměr: neuveden
  • Predmet bol naucny.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý k pochopení širších souvislostí.
    Studijní průměr: neuveden

N : Předmět byl pro mne přínosem. [19] 2.37
1 : |====................| 21 % [4] rozhodně ano
2 : |=======.............| 36 % [7] spíše ano
3 : |======..............| 31 % [6] neutrální
4 : |=...................| 5 % [1] spíše ne
5 : |=...................| 5 % [1] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [19] 2.53
1 : |===.................| 15 % [3] rozhodně ano
2 : |=====...............| 26 % [5] spíše ano
3 : |==========..........| 52 % [10] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |=...................| 5 % [1] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [19]
1 : |=...................| 5 % [1] rozhodně ano
2 : |=...................| 5 % [1] spíše ano
3 : |========............| 42 % [8] ano i ne
4 : |====................| 21 % [4] spíše ne
5 : |=====...............| 26 % [5] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [19]
1 : |===.................| 15 % [3] rozhodně ano
2 : |=========...........| 47 % [9] spíše ano
3 : |=====...............| 26 % [5] ano i ne
4 : |=...................| 5 % [1] spíše ne
5 : |=...................| 5 % [1] rozhodně ne