Motl Alois Ing. CSc. :: [15CH1] Obecná chemie 1

Další předměty
[15CHEM] Analytické výpočty a základy chemometrie
[15NUK2] Aplikace radionuklidů 2
[15BPCH1] Bakalářská práce 1
[15DPCH1] Diplomová práce 1
[15ETR1] Elektrochemie a teorie roztoků 1
[15HCHE] Hydrochemie
[15CHT] Chemická termodynamika
[15ANL2] Chemie analytická 2
[15ANLS2] Chemie analytická - seminář 2
[15AN1] Chemie anorganická 1
[15CHJ1] Chemie jaderná 1
[15CHL] Chemie léčiv
[15INS2] Instrumentální metody 2
[15KOCH] Koloidní chemie
[15OCHE] Obecná chemie
[15CH1] Obecná chemie 1
[15OCH2] Organická chemie 2
[15POCH] Praktikum z organické chemie
[15PRN] Příprava radionuklidů
[15RACH] Radiační chemie
[15RPCH1] Rešeršní práce 1
[15SEM1] Seminář 1
[15SMJ1] Separační metody v jaderné chemii 1
[15SRZP] Stanovení radionuklidů v životním prostředí
[15TPC] Technologie palivového cyklu JE
[15TRP] Transportní procesy
[15TL] Tuhé látky
[15VYC2] Výpočty z fyzikální chemie 2
[15VUCH1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 16 / 112
Procento hodnotících: 14 %
|===.................|
SUM : Celkové hodnocení [132] 1.87
1 : |========............| 40 % [54]  
2 : |=======.............| 34 % [45]  
3 : |====................| 22 % [30]  
4 : |....................| 1 % [2]  
5 : |....................| 0 % [1]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [6]
  • častejšie prestavky :D
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nejet tak rychle, pan inženýr toho z mého hlediska namluvil moc a člověk pak ztrácel pozornost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Někdy trochu malý spád přednášek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nezmatkovat!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • v nekterych hodinach je docela nizka hodnota informace, coz vede k uspavani. opakovani je treba, ale asi by bylo lepsi formou cviceni, ktere bylo v zimnim semestru jen jedno. Ale koneckoncu, nebylo by nutne delat nijak zvlast cviveni a zvlast povidani, stacilo by kdyby cesteji pan docent daval nejake priklady nebo otazky z teorie kdykoli v prubehu hodiny. Ted zacatkem letniho semestru se tak docela zacina dit a chemie me bavi vic nez predtim:)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nech ostane aky je.
    Studijní průměr: neuveden

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [10]
  • Humor, lidskost., snahu vysvětlovat srozumitelně.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jeho vidění fyzikálně-chemického světa.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • je to míly clovek, ktorý miluje chemiu, a svojou prezentaciou chemie dokaze pre nu nadchnut aj inych....
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pusobi jako mily a hodny pan a je odborne na vysi.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Smysl pro humor, celkový styl přednášení a vyjadřování.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Viditelné zaujetí pro chemii a radost z jejího vyučování, specifický (v pozitivním slova smyslu) způsob vyjadřování.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Způsob mazání tabule.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Aktuální informace k tématu, zmínění různých pohledů na věc.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ocenujem ako vysvetluje danu latku uplne s nadsenim a zanietenim. Je super.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ochotu cokoliv vysvětlit, vtipnost,....
    Studijní průměr: neuveden

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [3]
  • Přednášky jsou fajn i když se občas na nich nedozvíte až tak nic moc nového, zvlášť pokud jste měli dost chemie na střední.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • v den prednasky som bola v skole od 7:30. je náročné si udržať pozornosť 10 hodín v kuse....
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Bylo to strašně pozdě.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [4]
  • Nároky na zíkání zápočtu rozhodně nebyly přiměřené, nebyly totiž žádné, což byla chyba.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Počítání mi nevadí a bylo jen párkrát za semestr...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Počítání příkladů bylo užitečné, ale zase tolik se toho nestihlo, člověk si musí dost spočítat doma.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nemam ziadne navrhy. Bola som velmi spokojna s cviceniami.
    Studijní průměr: neuveden

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [16] 1.38
1 : |==============......| 68 % [11] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [4] spíše ano
3 : |=...................| 6 % [1] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [10]
1 : |======..............| 30 % [3] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [16] 2.00
1 : |======..............| 31 % [5] rozhodně ano
2 : |=======.............| 37 % [6] spíše ano
3 : |======..............| 31 % [5] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [16] 1.50
1 : |============........| 62 % [10] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [4] spíše ano
3 : |==..................| 12 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [15] 1.87
1 : |=======.............| 33 % [5] rozhodně ano
2 : |=========...........| 46 % [7] spíše ano
3 : |====................| 20 % [3] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [18]
1 : |=...................| 5 % [1] 0-2
2 : |==..................| 11 % [2] 3-6
3 : |=====...............| 27 % [5] 7-10
4 : |========............| 38 % [7] 11-14
5 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [12] 2.58
1 : |===.................| 16 % [2] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [3] spíše ano
3 : |========............| 41 % [5] neutrální
4 : |===.................| 16 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [12] 1.83
1 : |=======.............| 33 % [4] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [6] spíše ano
3 : |===.................| 16 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [11] 2.27
1 : |==..................| 9 % [1] rozhodně ano
2 : |===========.........| 54 % [6] spíše ano
3 : |=======.............| 36 % [4] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [11] 1.00
1 : |==..................| 9 % [1] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |=====...............| 27 % [3] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |=============.......| 63 % [7] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [11] 2.55
1 : |====................| 18 % [2] rozhodně ano
2 : |=====...............| 27 % [3] spíše ano
3 : |=========...........| 45 % [5] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |==..................| 9 % [1] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [12] 2.00
1 : |=====...............| 25 % [3] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [6] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [3] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne