18ZPRO  >  Základy programování

Počet hodnotících: 21 / 223
Procento hodnotících: 9 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 223 studentů.
Ukončilo předmět: 169 studentů.
|===============.....| 75 %

Virius Miroslav Doc.Ing. CSc. [ Cvičící, Přednášející ]

N : Poznámky k předmětu [14]
  • ak toto sú základy.....celkom dobre zaklady....až pokročilý by som si dovolila tvrdit
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dulezite je hlavne cviceni, teorie se da dobre naucit ze skript.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jelikož jsem již v minulosti v Pascalu programoval, stačilo napsat zápočtový program.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jsem rád, že se učíme základy programování. Tradiční námitka - proč zrovna Pascal?
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • O programování se moc nezajímám, ale věřím, že pro jiné to bylo zajímavé.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Programování v Pascalu pro mě jako nebyl problém.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pro začátečníka, který nikdy neprogramoval je to dost složité a musí se tomu dost věnovat, naopak pro někoho kdo programovat umí je to lehké
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět byl určen těm, co ještě nikdy neprogramovali.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky byly přínosem jen pro ty, co už někdy programovali, my ostatní jsme se poněkud ztráceli a to i na cvičeních. Trochu nerealistické očekávat, že z člověka, který o programování neví nic a příliš neoplývá programátorským myšlením, se za nějakých 12 cvičení stane středně pokročilý programátor...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Většinu jsem stejně uměl.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Většinu z toho jsem již znal ze střední školy
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zaklady programovani... da se neco dodat?
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Bylo by fajn mít k tomu ještě volitelný předmět, kde by se mohlo podrobněji probírat knihovny, objektové programování, seznamy, nebo základy práce s grafickým rozhraním.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Vždy užitečné.
    Studijní průměr: neuveden

N : Předmět byl pro mne přínosem. [21] 2.14
1 : |========............| 42 % [9] rozhodně ano
2 : |=====...............| 23 % [5] spíše ano
3 : |===.................| 14 % [3] neutrální
4 : |===.................| 14 % [3] spíše ne
5 : |=...................| 4 % [1] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [21] 2.33
1 : |=====...............| 23 % [5] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [7] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [7] neutrální
4 : |=...................| 4 % [1] spíše ne
5 : |=...................| 4 % [1] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [21]
1 : |====................| 19 % [4] rozhodně ano
2 : |====................| 19 % [4] spíše ano
3 : |=====...............| 23 % [5] ano i ne
4 : |=====...............| 23 % [5] spíše ne
5 : |===.................| 14 % [3] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [21]
1 : |=======.............| 33 % [7] rozhodně ano
2 : |======..............| 28 % [6] spíše ano
3 : |==..................| 9 % [2] ano i ne
4 : |=====...............| 23 % [5] spíše ne
5 : |=...................| 4 % [1] rozhodně ne