Virius Miroslav Doc.Ing. CSc. :: [18ZPRO] Základy programování

Další předměty
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 17 / 169
Procento hodnotících: 10 %
|==..................|
SUM : Celkové hodnocení [109] 1.62
1 : |===========.........| 57 % [63]  
2 : |=====...............| 23 % [26]  
3 : |===.................| 16 % [18]  
4 : |....................| 1 % [2]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [4]
  • Netuším.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Posledních pár přednášek o objektově orientovaném programování jsme jeli dost rychle a navíc bez praktických ukázek, většina lidí bez dostatku programátorských zkušeností se během chvíle ztratila. Nejlepší by bylo nejspíš zařadit to až do letního semestru, aby byl taky čas vyzkoušet si něco vytvořit na cvičení.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pro mne jako úpného začátečníka nebyl výklad dost zřetelný.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Už skoro není co zlepšovat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [5]
  • Je to kapacita.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Poutavé a plynulé vyjadřování, velmi dobrá orientace v oboru.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přehled, srozumitelnost, ucelenost výkladu a dále to, že nás, kdo jsme to již uměli, nenutil na přednášky ani na cvičení chodit, pouze jsme museli napsat zápočtový program.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • velký přehled v oboru
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Praktické rady zkušeného člověka.
    Studijní průměr: neuveden

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [8]
  • Bohužel jsem nebyl ani na jedné - kvůli proházení rozvrhu se mi to tam nikam nevešlo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • I přes kvality přednášejícího jsem na přednášky přestal chodit z důvodů ranního vstávání. Mnohé věci jsem znal už dřívějška a zbytek jsem si přečetl ve skriptech.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Moc brzo ráno
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nechodil jsem tam, protože to bylo zbytečné, uměl jsem to.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Prednasky od 7:30, kvalitni skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Programování v jazyku Pascal jsem se učil již na střední škola, proto pro mě nebyl problém si rozšířit znalosti o to málo
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • přednáška je sice zajímavá, ale totéž je i v doporučené literatuře, na cvičeních se důležité věci procházely znovu, pro člověka se základními znalostmi programování je přednáška nadbytečná.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nebylo treba
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [2]
  • Cvičil mě babak mahdian
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Měl jsem Radka Vláčila a je to výborný cvičící, nelze než doporučit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [17] 1.53
1 : |============........| 58 % [10] rozhodně ano
2 : |======..............| 29 % [5] spíše ano
3 : |==..................| 11 % [2] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [6]
1 : |=======.............| 33 % [2] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [15] 2.13
1 : |=======.............| 33 % [5] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [3] spíše ano
3 : |=========...........| 46 % [7] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [17] 1.76
1 : |============........| 58 % [10] rozhodně ano
2 : |==..................| 11 % [2] spíše ano
3 : |=====...............| 23 % [4] neutrální
4 : |=...................| 5 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [16] 1.75
1 : |=========...........| 43 % [7] rozhodně ano
2 : |=======.............| 37 % [6] spíše ano
3 : |====................| 18 % [3] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [25]
1 : |=====...............| 24 % [6] 0-2
2 : |==..................| 12 % [3] 3-6
3 : |=...................| 4 % [1] 7-10
4 : |======..............| 28 % [7] 11-14
5 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [8] 1.38
1 : |============........| 62 % [5] rozhodně ano
2 : |=======.............| 37 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [8] 1.25
1 : |===============.....| 75 % [6] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [7] 1.71
1 : |===========.........| 57 % [4] rozhodně ano
2 : |===.................| 14 % [1] spíše ano
3 : |======..............| 28 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [7] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |====================| 100 % [7] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |....................| 0 % [0] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [6] 1.67
1 : |=============.......| 66 % [4] rozhodně ano
2 : |===.................| 16 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |===.................| 16 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [8] 1.38
1 : |============........| 62 % [5] rozhodně ano
2 : |=======.............| 37 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne