Ambrož Petr Ing. Ph.D. :: [01ZTGB] Základy teorie grafů B

Další předměty
[01DPTS1] Diplomová práce 1
[01DPMM1] Diplomová práce 1
[01DPSI1] Diplomová práce 1
[01DPMM2] Diplomová práce 2
[01DPSI2] Diplomová práce 2
[01DPTS2] Diplomová práce 2
[01LIPB] Lineární programování B
[01DSEM] Předdiplomní seminář
[01ZTGA] Základy teorie grafů A
[01ZTGB] Základy teorie grafů B
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 5 / 34
Procento hodnotících: 14 %
|===.................|
SUM : Celkové hodnocení [84] 1.60
1 : |=============.......| 63 % [53]  
2 : |====................| 19 % [16]  
3 : |===.................| 14 % [12]  
4 : |....................| 2 % [2]  
5 : |....................| 1 % [1]  

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [3]
  • Hezky a srozumitelně podáno.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášenou látku má dobře připravenou a vysvětluje ji ideálním způsobem...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • privetivy vyklad
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [1]
  • kvůli jedinému předmětu nemělo smysl jezdit do školy; kdybych měl v rozvrhu více předmětů následujících hned za sebou, tak bych tam chodil
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [4]
  • Cvičení v poč. učebně jsou vždy pro cvičícího těžká. Většinu studentů ho bude ignorovat. Oceňuju formu cvičení (budování vlastní knihovny pro práci s grafy)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičícím byl pan Jahoda a ne pan Ambroz. Smysl cvičení jsem příliš nepochopil, lepší by bylo mít 4 hodiny přednášku. Cvičící nevyžadoval prakticky žádnou činnost a podle toho to taky vypadalo. Bylo by také rozhodně přínosnější, kdyby cvičení probíhala např. v C nebo v Javě a ne v Pythonu, nepochopil jsem smysl anktery na začátku, kde se většina vyslovila pro Javu, ale nakonec se stejně dělalo v Pythonu. Toto cvičení by bylo fajn reorganizovat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičení by mohlo být o něco náročnější.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • jiný cvičící (není v nabídce): František Jahoda
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [1]
  • Pavel Strachota: Základy Teorie Grafů (poznámky z přednášek)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [1]
  • podle zveřejněných otázek se dalo krásně učit...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [5] 1.20
1 : |================....| 80 % [4] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [0]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [5] 1.60
1 : |============........| 60 % [3] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [1] spíše ano
3 : |====................| 20 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [5] 1.00
1 : |====================| 100 % [5] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [5] 2.20
1 : |====................| 20 % [1] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [2] spíše ano
3 : |========............| 40 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [6]
1 : |===.................| 16 % [1] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |....................| 0 % [0] 7-10
4 : |=============.......| 66 % [4] 11-14
5 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [5] 2.60
1 : |====................| 20 % [1] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [1] spíše ano
3 : |========............| 40 % [2] neutrální
4 : |====................| 20 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [5] 1.40
1 : |================....| 80 % [4] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====................| 20 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [5] 1.60
1 : |============........| 60 % [3] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [1] spíše ano
3 : |====................| 20 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [5] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |============........| 60 % [3] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |========............| 40 % [2] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [6] 1.00
1 : |=============.......| 66 % [4] z vlastních zápisků
2 : |....................| 0 % [0] z cizích zápisků
3 : |===.................| 16 % [1] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [5] 1.00
1 : |====================| 100 % [5] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [5] 1.40
1 : |============........| 60 % [3] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [5] 1.80
1 : |========............| 40 % [2] rozhodně ne
2 : |========............| 40 % [2] spíše ne
3 : |====................| 20 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5] 1.40
1 : |============........| 60 % [3] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [5] 1.40
1 : |================....| 80 % [4] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====................| 20 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [4] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [2] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [5] 2.00
1 : |========............| 40 % [2] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [1] spíše ano
3 : |========............| 40 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [5] 3.00
1 : |====................| 20 % [1] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [1] spíše ano
3 : |====................| 20 % [1] neutrální
4 : |====................| 20 % [1] spíše ne
5 : |====................| 20 % [1] rozhodně ne