Humhal Emil Doc.RNDr. CSc. :: [01NM] Numerická matematika

Další předměty
[01LA1] Lineární algebra 1
[01MAT3] Matematika 3
[01NM] Numerická matematika
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 8 / 28
Procento hodnotících: 28 %
|======..............|
SUM : Celkové hodnocení [128] 1.74
1 : |========............| 42 % [55]  
2 : |========............| 42 % [54]  
3 : |==..................| 12 % [16]  
4 : |....................| 2 % [3]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [4]
  • Monotónní, občas uspávající mluva.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nemluvit monotonne a nedavat cviceni a prednasky prevazne na pul osmou
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Paradoxne, prave kvoli zabehnutemu systemu prednasania, ktory by za inych okolnosti fungoval, sa prednasky stavaju mierne monotonne. To je dovod, preco mavaju studenti obcas problem udrzat pozornost a plne sa sustredit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • u některých důkazů by pomohlo předem nastínit kroky, jak se bude postupovat, možná uvést tyto kroky někam bokem na tabuli
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [3]
  • Ochotný, velmi důsledný - vše přehledně píše na tabuli. Zápal pro numeriku, byly řečeny i lecjaké poznámky z "praxe".
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • preciznost
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prednasajuci ma uceleny a yroyumitelny system predavania latky studentom. To je velke plus oproti predmetom, kde je prednasane viac-menej chaoticky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [2]
  • Všechny
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta jsou dostacujici
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [3]
  • Cvičení bylo jednou za čtrnáct dní. K tomuto předmětu není moc co cvičit. Algoritmy stačí jednou ukázat na příkladě. Oceňuji, že na cvičení jsme dělali i takové věci, jako třeba srovnávání konvergence. Vidět, jak se daná věc chová při skutečných číslech není na škodu. Možná by to chtělo ze cvičení ubrat úvodní matematické poznámky, protože jsme v závěru nestíhali.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • na pul osmou? Vrazda...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičení mi moc nedalo, projde se ztěží od kažé metody jeden příklad.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [3]
  • Studentská skripta Numerická Matematika II.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Numerická matematika I a II
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • studentská skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [2]
  • zpusob rozebirani pouze jednoho tematu je nespravedlivy- zalezi, jak sedne otazka, nikoli jaky ma student prehled
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Je to jedna z těch jednodušších zkoušek z matematiky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [8] 2.00
1 : |==..................| 12 % [1] rozhodně ano
2 : |===============.....| 75 % [6] spíše ano
3 : |==..................| 12 % [1] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [7]
1 : |========............| 42 % [3] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [8] 1.25
1 : |===============.....| 75 % [6] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [8] 1.88
1 : |==..................| 12 % [1] rozhodně ano
2 : |=================...| 87 % [7] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [8] 2.00
1 : |=======.............| 37 % [3] rozhodně ano
2 : |=======.............| 37 % [3] spíše ano
3 : |==..................| 12 % [1] neutrální
4 : |==..................| 12 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [9]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |==..................| 11 % [1] 7-10
4 : |=========...........| 44 % [4] 11-14
5 : |====................| 22 % [2] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [8] 2.63
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |============........| 62 % [5] spíše ano
3 : |==..................| 12 % [1] neutrální
4 : |=====...............| 25 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [8] 1.75
1 : |==========..........| 50 % [4] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [2] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [8] 1.88
1 : |=====...............| 25 % [2] rozhodně ano
2 : |============........| 62 % [5] spíše ano
3 : |==..................| 12 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [8] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |=======.............| 37 % [3] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |============........| 62 % [5] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [10] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] z vlastních zápisků
2 : |====................| 20 % [2] z cizích zápisků
3 : |==========..........| 50 % [5] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [7] 1.86
1 : |======..............| 28 % [2] rozhodně ano
2 : |===========.........| 57 % [4] spíše ano
3 : |===.................| 14 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [7] 1.29
1 : |==============......| 71 % [5] rozhodně ano
2 : |======..............| 28 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [6] 2.00
1 : |=======.............| 33 % [2] rozhodně ne
2 : |=======.............| 33 % [2] spíše ne
3 : |=======.............| 33 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [7] 1.71
1 : |========............| 42 % [3] rozhodně ano
2 : |========............| 42 % [3] spíše ano
3 : |===.................| 14 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [7] 2.00
1 : |===.................| 14 % [1] rozhodně ano
2 : |==============......| 71 % [5] spíše ano
3 : |===.................| 14 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [7] 2.43
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |===========.........| 57 % [4] spíše ano
3 : |========............| 42 % [3] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [8] 1.38
1 : |===============.....| 75 % [6] rozhodně ano
2 : |==..................| 12 % [1] spíše ano
3 : |==..................| 12 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [8] 1.63
1 : |==========..........| 50 % [4] rozhodně ano
2 : |=======.............| 37 % [3] spíše ano
3 : |==..................| 12 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne