Štoll Ivan Doc.Ing. CSc. :: [02MECH] Mechanika

Další předměty
[02DEF1] Dějiny fyziky 1
[02MECH] Mechanika
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 20 / 76
Procento hodnotících: 26 %
|=====...............|
SUM : Celkové hodnocení [194] 1.79
1 : |==========..........| 50 % [98]  
2 : |=====...............| 27 % [53]  
3 : |===.................| 15 % [31]  
4 : |=...................| 5 % [10]  
5 : |....................| 1 % [2]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [3]
  • Méně matematiky a více fyziky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nemít tak monotónní výklad.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Trošku více využívat moderní technologie.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [8]
  • Humor, vstřícnost, lidskost, široký rozhled, pan Štoll je báječný.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přehled.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Smysl pro humor a nepřeberné množství zábavných historek
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Spoustu znalosti a zkousenosti.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • ...vstricny prístup ..
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Historické souvislosti, přehlednost vykládané látky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Perfektně napsaná skripta, neuvěřitelný rozhled ve všech oblastech, vtipy, velmi dobré matematicko-fyzikální schopnosti a také, že to nehrotil (kdo se na to chtěl vykašlat - jeho problém, kdo se tomu chtěl věnovat, měl tu možnost)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • mily a vstricny, ma prehled a dobre uvadi probiranou latku do kontextu (historicke souvislosti apod.)...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [1]
  • nudné, a sedět tam vyšlo nastejno, jako si přečíst skripta
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [4]
  • Cvičil mě Rameš a musím říct, že je to sice náročný cvičící, ale to mně osobně nevadilo a rád jsem se na to připravoval.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Měli jsme na cvičení RnDr Uhlíře, který i jednoduché příklady musel řešit složitě. Vůbec studentům nevysvětlil, proč jejich postup není správný a držel se za každou cenu svých oblíbených diferenciálních rovnic. Jako cvičící bída.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičící nebyl uveden v seznamu, jednalo se o dr. Uhlíře a naprosto mi vyhovoval.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • viac zapajat studentov pocas cvicenia
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [9]
  • Bestseller doc. Ivana Štolla Mechanika.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Doc. Štoll: Mechanika.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skriptá a Feynman
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta, kniha p. Havránka a p. Štolla Mechanika, vlastní zápisky z hodin
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Stoll Mechanika
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Štoll - skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skritpa stoll
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mechanika od Doc. Štolla
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [4]
  • Pokud to člověk uměl, bylo to velice milé popovídání. Moc ráda na to vzpomínám.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Sice se rika, ze zkouska je u pana Stolla jednoducha, ale me to tak neprislo. Je sice pravda, ze pan Stoll je hodny, ale latky je hodne a stoji to nekolik dni uceni. Vyhodu maji ti, kdo maji "predskouskovou" pisemku a solidni zaklady ze stredni skoly.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skládat zkoušku u doc Štolla a RnDr Uhlíře je propastný rozdíl a je to nefér
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Záleží na poctivosti a na tom, jak tomu chcete sami rozumět...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [14] 1.07
1 : |==================..| 92 % [13] rozhodně ano
2 : |=...................| 7 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [5]
1 : |========............| 40 % [2] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [14] 2.29
1 : |===.................| 14 % [2] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [7] spíše ano
3 : |======..............| 28 % [4] neutrální
4 : |=...................| 7 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [14] 2.29
1 : |=...................| 7 % [1] rozhodně ano
2 : |=============.......| 64 % [9] spíše ano
3 : |====................| 21 % [3] neutrální
4 : |=...................| 7 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [14] 1.21
1 : |================....| 78 % [11] rozhodně ano
2 : |====................| 21 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [15]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |=...................| 6 % [1] 3-6
3 : |========............| 40 % [6] 7-10
4 : |=========...........| 46 % [7] 11-14
5 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [7] 2.00
1 : |========............| 42 % [3] rozhodně ano
2 : |======..............| 28 % [2] spíše ano
3 : |===.................| 14 % [1] neutrální
4 : |===.................| 14 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [7] 2.29
1 : |======..............| 28 % [2] rozhodně ano
2 : |======..............| 28 % [2] spíše ano
3 : |======..............| 28 % [2] neutrální
4 : |===.................| 14 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [6] 2.17
1 : |===.................| 16 % [1] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [3] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [7] 1.00
1 : |===.................| 14 % [1] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |===========.........| 57 % [4] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |======..............| 28 % [2] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [23] 1.00
1 : |=...................| 4 % [1] z vlastních zápisků
2 : |....................| 0 % [0] z cizích zápisků
3 : |==========..........| 52 % [12] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [14] 2.00
1 : |========............| 42 % [6] rozhodně ano
2 : |====................| 21 % [3] spíše ano
3 : |======..............| 28 % [4] neutrální
4 : |=...................| 7 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [14] 1.29
1 : |==============......| 71 % [10] rozhodně ano
2 : |======..............| 28 % [4] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [14] 1.71
1 : |========............| 42 % [6] rozhodně ne
2 : |========............| 42 % [6] spíše ne
3 : |===.................| 14 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [14] 1.00
1 : |====================| 100 % [14] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [14] 2.29
1 : |======..............| 28 % [4] rozhodně ano
2 : |====................| 21 % [3] spíše ano
3 : |========............| 42 % [6] neutrální
4 : |=...................| 7 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [14] 2.71
1 : |===.................| 14 % [2] rozhodně ano
2 : |======..............| 28 % [4] spíše ano
3 : |=======.............| 35 % [5] neutrální
4 : |===.................| 14 % [2] spíše ne
5 : |=...................| 7 % [1] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [7] 2.29
1 : |===.................| 14 % [1] rozhodně ano
2 : |===========.........| 57 % [4] spíše ano
3 : |===.................| 14 % [1] neutrální
4 : |===.................| 14 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [7] 2.57
1 : |======..............| 28 % [2] rozhodně ano
2 : |======..............| 28 % [2] spíše ano
3 : |===.................| 14 % [1] neutrální
4 : |===.................| 14 % [1] spíše ne
5 : |===.................| 14 % [1] rozhodně ne