Čápová Hana Mgr. :: [04AM3] Angličtina M3

Další předměty
[04AM1] Angličtina M1
[04AM3] Angličtina M3
[04AP1] Angličtina P1
[04AP3] Angličtina P3
[04ABZK] Angličtina - státní zkouška
[04ABR2] Kultura a reálie anglofonních zemí a ČR 2
[04MGA1] Magisterská angličtina 1
[04ABO1] Práce s odborným textem 1
[04ABI] Prezentace a interpretace textu
[04ABK1] Rozvíjení řečových dovedností 1
[04ABK3] Rozvíjení řečových dovedností 3
[04RM1] Ruština M1
[04RM3] Ruština M3
[04RZ2] Ruština Z2
[04RZ4] Ruština Z4
[04ABS1] Systematizace jazykových prostředků 1
[04ABS3] Systematizace jazykových prostředků 3
[04ABU1] Úvod do odborného jazyka 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 6 / 48
Procento hodnotících: 12 %
|==..................|
SUM : Celkové hodnocení [35] 1.69
1 : |============........| 62 % [22]  
2 : |===.................| 17 % [6]  
3 : |==..................| 11 % [4]  
4 : |=...................| 5 % [2]  
5 : |....................| 2 % [1]  

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [2]
  • Myslím, že systém domácích úkolů, překladu apod. je sice pro studenty možná nepříjemný, ale je pro jejich dobro, protože je aspoň donutí učit se angličtinu. I hodiny jsou velice dobré. Cvičící je v kontaktu se studenty, ptá se apod. Ikdyž té konverzace by mohlo být i víc (ale je to samozřejmě omezené vysokým počtem studentů v hodinách). Dále bych asi ocenil i více neodborné angličtiny v hodinách, přestože hlavní cíl je naučit studenty právě spíše odbornou anličtinu. Jelikož já jsem jinak příliš anglicky neuměl, mám teď takovou zvlášní slovní zásobu (vím jak se řekne odmocňovat, ale neznám mnoho slovíček z běžného života- ikdyž to je samozřejmě především moje chyba)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Snad by tam nemusely byt pisemky v AM3 kdyz uz se dela pisemka u zkousky. Ale to je takova utopie...bohuzel muj zajem o jazyky mi znechutily prave pisemky. Ale kdovi, nekoho to muze prave motivovat.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [6] 2.17
1 : |=======.............| 33 % [2] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [2] spíše ano
3 : |===.................| 16 % [1] neutrální
4 : |===.................| 16 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [6] 1.17
1 : |=================...| 83 % [5] rozhodně ano
2 : |===.................| 16 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [5] 2.20
1 : |====................| 20 % [1] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [2] spíše ano
3 : |========............| 40 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [6] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |=================...| 83 % [5] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |===.................| 16 % [1] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [6] 1.83
1 : |=============.......| 66 % [4] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |===.................| 16 % [1] neutrální
4 : |===.................| 16 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [6] 1.83
1 : |=============.......| 66 % [4] rozhodně ano
2 : |===.................| 16 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |===.................| 16 % [1] rozhodně ne