Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
Další předměty
[15CHEM] Analytické výpočty a základy chemometrie
[15NUK2] Aplikace radionuklidů 2 [15BPCH1] Bakalářská práce 1 [15DPCH1] Diplomová práce 1 [15ETR1] Elektrochemie a teorie roztoků 1 [15HCHE] Hydrochemie [15CHT] Chemická termodynamika [15ANL2] Chemie analytická 2 [15ANLS2] Chemie analytická - seminář 2 [15AN1] Chemie anorganická 1 [15CHJ1] Chemie jaderná 1 [15CHL] Chemie léčiv [15INS2] Instrumentální metody 2 [15KOCH] Koloidní chemie [15OCHE] Obecná chemie [15CH1] Obecná chemie 1 [15OCH2] Organická chemie 2 [15POCH] Praktikum z organické chemie [15PRN] Příprava radionuklidů [15RACH] Radiační chemie [15RPCH1] Rešeršní práce 1 [15SEM1] Seminář 1 [15SMJ1] Separační metody v jaderné chemii 1 [15SRZP] Stanovení radionuklidů v životním prostředí [15TPC] Technologie palivového cyklu JE [15TRP] Transportní procesy [15TL] Tuhé látky [15VYC2] Výpočty z fyzikální chemie 2 [15VUCH1] Výzkumný úkol 1 Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející |
|
P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [1] |
P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [2] |
|
P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [1] |
|
Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [1] |
|
P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [2] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [2] | ||||
|
P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [2] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [2] | 1.50 | ||||||||||||||||||||
|
P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [2] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [3] | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||||||
|
Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [3] | 1.00 | ||||||||||||
|
Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [2] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Otázky byly formulovány jasně. [2] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [2] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [2] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [2] | 1.50 | ||||||||||||||||||||
|
C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [1] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící uměl(a) učit [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
Studijní průměr: (1.5, 2.0>