Masáková Zuzana Doc.Ing. Ph.D. :: [01DIM1] Diskretní matematika 1

Další předměty
[01APST] Aperiodické struktury
[01DIM1] Diskretní matematika 1
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 22 / 75
Procento hodnotících: 29 %
|======..............|
SUM : Celkové hodnocení [175] 1.61
1 : |============........| 61 % [108]  
2 : |====................| 22 % [40]  
3 : |==..................| 9 % [17]  
4 : |=...................| 4 % [8]  
5 : |....................| 1 % [2]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [3]
  • Príklady za ktoré sa dajú získať body, by mohli byť akceptované aj písomne, v prípade, že daný príklad má vypracovaný viacero ľudí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • mozno este doporucit nejaku doplnkovu literaturu, aj ked k seminaru uplne postacovali poznamky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výslovnost. Někdy bylo špatně rozumět.
    Studijní průměr: neuveden

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [13]
  • Orientaci v oboru, snahu udělat předmět co nejzajímavější, menší odstup od studentů než ostatní vyučující
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Páčil sa mi vstřícny prístup vyučujúcej. Myslím si, že preberaná látka bola vysvetlená dostatočne a hodiny Dim boli pre mňa prínosom.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • snaha vysvětlit nepochopitelné
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Rozhodně dokáže zaujmout, velmi otevřený přístup.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Schopnost vyložit látku srozumitelně skoro komukoliv. Rozumnou koncepci výuky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • srozumitelný výklad, podrobné, ale přímočaré vysvětlení každého jednotlivého kroku v důkazu, zájem o věc
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vstřícnost, vlídnost, poutavý a zajímavý výklad, odborné znalosti.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vyborne a zaujimavo podana latka, snaha vysvetlit latku studentom, motivacia k domacej praci
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zapálení pro matematiku, připravenost hodin.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Důraz na zpětnou vazbu, lidský přístup.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vysvětlila důkazy, že sem to pochopil i já.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vyslechne váš nápad a pak vám vysvětlí, kde je chyba, pokuď tam je.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Nadšení pro matematiku.
    Studijní průměr: neuveden

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [2]
  • Nevynechal jsem, bylo to zajímavé.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Asi dvě třetiny.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1]
  • Oceňuju bodový systém při udílení zápočtu, kde šlo vydělat si na zápočet už v průběhu semestru domácími úkoly ( i když nutno říct nebyly zrovna lehké a mnohdy ani několikahodinové snažení nekorunoval úspěch ), nicméně zápočtový test se dal lehce zvládnout. Celkově bych možná kladla víc důraz na příklady a nezaobírala se tolik některými složitými důkazy.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [21] 1.10
1 : |==================..| 90 % [19] rozhodně ano
2 : |==..................| 9 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [5]
1 : |========............| 40 % [2] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [20] 1.25
1 : |================....| 80 % [16] rozhodně ano
2 : |===.................| 15 % [3] spíše ano
3 : |=...................| 5 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [21] 1.43
1 : |============........| 61 % [13] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [7] spíše ano
3 : |=...................| 4 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [20] 3.40
1 : |=...................| 5 % [1] rozhodně ano
2 : |=...................| 5 % [1] spíše ano
3 : |=========...........| 45 % [9] neutrální
4 : |=======.............| 35 % [7] spíše ne
5 : |==..................| 10 % [2] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [22]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |==..................| 9 % [2] 7-10
4 : |===============.....| 77 % [17] 11-14
5 : |=...................| 4 % [1] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [16] 1.69
1 : |=======.............| 37 % [6] rozhodně ano
2 : |===========.........| 56 % [9] spíše ano
3 : |=...................| 6 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [15] 1.53
1 : |===========.........| 53 % [8] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [6] spíše ano
3 : |=...................| 6 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [13] 1.38
1 : |===============.....| 76 % [10] rozhodně ano
2 : |=...................| 7 % [1] spíše ano
3 : |===.................| 15 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [17] 1.00
1 : |=...................| 5 % [1] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |=============.......| 64 % [11] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |======..............| 29 % [5] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [17] 1.53
1 : |=============.......| 64 % [11] rozhodně ano
2 : |=====...............| 23 % [4] spíše ano
3 : |=...................| 5 % [1] neutrální
4 : |=...................| 5 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [15] 1.60
1 : |=========...........| 46 % [7] rozhodně ano
2 : |=========...........| 46 % [7] spíše ano
3 : |=...................| 6 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne