Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
Další předměty
[01APST] Aperiodické struktury
[01DIM1] Diskretní matematika 1 Role učitele
Cvičící, Přednášející |
|
P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [3] |
P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [13] |
|
P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [2] |
|
C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1] |
|
P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [21] | 1.10 | ||||||||||||||||||||
|
P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [5] | ||||
|
P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [20] | 1.25 | ||||||||||||||||||||
|
P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [21] | 1.43 | ||||||||||||||||||||
|
P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [20] | 3.40 | ||||||||||||||||||||
|
P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [22] | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [16] | 1.69 | ||||||||||||||||||||
|
C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [15] | 1.53 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [13] | 1.38 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [17] | 1.00 | ||||||||||||||||||||||||
|
C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [17] | 1.53 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící uměl(a) učit [15] | 1.60 | ||||||||||||||||||||
|
Studijní průměr: <1.0, 1.5>
Studijní průměr: (1.5, 2.0>
Studijní průměr: neuveden