01DIM1  >  Diskretní matematika 1

Počet hodnotících: 29 / 148
Procento hodnotících: 19 %
|====................|

Zapsaných na předmět: 148 studentů.
Ukončilo předmět: 73 studentů.
|==========..........| 49 %

Masáková Zuzana Doc.Ing. Ph.D. [ Cvičící, Přednášející ]
Pošta Severin Ing. Ph.D. [ Cvičící, Přednášející ]

N : Poznámky k předmětu [23]
  • Byla to pohoda, k zápočtu stačila jednoduchá písemka. Akorát pátek odpoledne nebyl nejpříjemnější.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Celkem zajímavý předmět, ovšem "hraní s čísly" je poněkud nadnesený výraz, skutečně pochopit ( tedy ne jen si zapamatovat tvrzení a vzorce ) některé věty a zejména vybrané důkazy bylo téměř nad lidské síly.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Diskretna matematika ma bavila.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jeden z nejlepších a nejzajímavějších předmětů zimního semestru - nabyté znalosti jsem zužitkoval při zkoušce z analýzy.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • je to takové zpestření dne
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Možná zvýšit kreditové ohodnocení či zavést klasifikovaný zápočet.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nečekala jsem poslední písemku tak jednoduchou (v porovnání s příklady které doc. Masáková zadávala během semestru)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Tento předmět nepatřil k mým oblíbeným.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Trochu nadhodnocena obtížnost
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavý předmět. Tak trochu zajímavější matematika.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • jeden z mojich najoblubenejsich predmetov v zimnom semestri, odporucam kazdemu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pokud vás zajímá/láká teorie čísel, do tohoto předmětu bych rozhodně investoval. Je vcelku kvalitně odpřednášen (o proti Analýze mnohem volněji), i když sledovat celý důkaz může být někdy obtížné. Součástí jsou dobrovolné, matematicky "hezké", úlohy a pokud jich pár spočítáte před tabulí, máte zápočet jistý. Celkově získáte minimálně přehled o zajímavých problémech (testy prvočíselnosti, RSA...) a inspiraci :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Predmet byl moc zajimavym pro mne, K uciteli nemam pretenze
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět byl relativně obtížný, ale výkon potřebný na zápočet byl oproti tomu velice nízký. Po studijních materiálnehc jsem zvlášť napátral, ale vím, že nic z půjčovny skript fjfi látku neobsahuje. Velmi vhodná je snad jen knížka Kouzlo čísel, ta ale pokud vím ještě není ani plně v prodeji.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velmi užitečný předmět, doc. Masáková uměla srozumitelně vysvětlit i obtížnější partie. Látku jako takovou bych zařadil k obtížnějším, ovšem kritéria pro získání zápočtu nebyla vysoká.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zábavný a užitečný přemět, taková matematická hra, řešení zajímavých úloh
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zajímavý a užitečný předmět
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Možná nejzábavnější předmět v ZS
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Obsah předmětu mě nadchl.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Člověk se doví spoustu užitečných myšlenkových postupů a speciálních příkladů, ale nesmí se nechat odradit dlouhými a únavnými důkazy.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Postovi cviceni jsou psychycky narocny kvuli stresu u tabule kde z Vas dela tak trochu vola :) Jinak predmet ok
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Alespoň nějaké studijní materiály (souhrn věta-důkaz-příklad) by byly vítány, protože při hodině se nestihá přemýšlet, natož psát.
    Studijní průměr: neuveden
  • Stačilo se kouknout na probíranou látku a pak šli i domácí úlohy dělat relativně jednoduše. Test na konci byl lehký
    Studijní průměr: neuveden

N : Předmět byl pro mne přínosem. [29] 1.76
1 : |=========...........| 44 % [13] rozhodně ano
2 : |========............| 41 % [12] spíše ano
3 : |=...................| 6 % [2] neutrální
4 : |=...................| 6 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [29] 2.76
1 : |===.................| 17 % [5] rozhodně ano
2 : |===.................| 17 % [5] spíše ano
3 : |=========...........| 44 % [13] neutrální
4 : |===.................| 13 % [4] spíše ne
5 : |=...................| 6 % [2] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [29]
1 : |=...................| 6 % [2] rozhodně ano
2 : |===.................| 13 % [4] spíše ano
3 : |==========..........| 51 % [15] ano i ne
4 : |====................| 20 % [6] spíše ne
5 : |=...................| 6 % [2] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [29]
1 : |========............| 41 % [12] rozhodně ano
2 : |=========...........| 44 % [13] spíše ano
3 : |=...................| 3 % [1] ano i ne
4 : |=...................| 3 % [1] spíše ne
5 : |=...................| 6 % [2] rozhodně ne