Kubelík Martin Prof.Dr.Ing. M.A. :: [16EPAM] Exaktní metody při studiu památek

Další předměty
[16EPAM] Exaktní metody při studiu památek
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 2 / 0
Procento hodnotících: 0 %
|....................|
SUM : Celkové hodnocení [22] 2.18
1 : |=====...............| 27 % [6]  
2 : |========............| 40 % [9]  
3 : |====................| 18 % [4]  
4 : |===.................| 13 % [3]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [1]
  • Chtělo by to jasnou literaturu pro zkoušku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [2]
  • Smysl pro humor, otevřenost, široký rozhled a výborná kvalifikace, ale i přesto se chová skromně a člověk teprve postupně zjišťuje, jakou má před sebou osobnost
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • To co oba pánové přednášejí, tak i dělají.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [1]
  • Přednášky jsou večer.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [2]
  • Internet: webové stránky (jak Čj, tak Aj), materiály u Krakena
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ze zápisků z FTP a též z různých materiálů z internetu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [2]
  • Zkouška byla zajímavá a odcházel jsem z ní s příjemným pocitem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • U zkoušky záleží jaké si líznete téma. Zkoušející pánové si občas neuvědomují, že vy osobně tu metodu narozdíl od nich několik let neděláte, což třeba u některých čísel, které se snažíte jen odhadnout, nemusí moc dobře dopadnout... A vzhledem k tomu, že materiály na studování nejsou jednoznačně určeny, může dojít k určitým nesrovnalostem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [2] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====================| 100 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [1]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [2] 3.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [1] neutrální
4 : |==========..........| 50 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [2] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====================| 100 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [2] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |==========..........| 50 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [3]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |....................| 0 % [0] 7-10
4 : |=============.......| 66 % [2] 11-14
5 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [4] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] z vlastních zápisků
2 : |=====...............| 25 % [1] z cizích zápisků
3 : |=====...............| 25 % [1] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [2] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [1] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [2] 2.50
1 : |==========..........| 50 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |==========..........| 50 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [2] 2.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne
2 : |==========..........| 50 % [1] spíše ne
3 : |==========..........| 50 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [1] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [2] 2.00
1 : |==========..........| 50 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [2] 2.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [1] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne