Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
Další předměty
Role učitele
Cvičící |
|
C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [4] |
C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [8] | 2.38 | ||||||||||||||||||||
|
C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [8] | 2.38 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [8] | 2.38 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [8] | 1.00 | ||||||||||||||||||||||||
|
C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [8] | 1.63 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící uměl(a) učit [8] | 2.75 | ||||||||||||||||||||
|
Studijní průměr: <1.0, 1.5>
Studijní průměr: <1.0, 1.5>
Studijní průměr: (1.5, 2.0>
Studijní průměr: (1.5, 2.0>