01LA1  >  Lineární algebra 1

Počet hodnotících: 35 / 242
Procento hodnotících: 14 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 242 studentů.
Ukončilo předmět: 140 studentů.
|===========.........| 57 %

Háková Lenka [ ]
Hatka Martin [ Cvičící ]
Humhal Emil Doc.RNDr. CSc. [ Přednášející, Cvičící ]
Chalupecký Vladimír Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Klika Václav Ing. [ ]
Křivánek Ondřej [ Cvičící ]
Macáš Dominik [ ]
Mikyška Jiří Ing. Ph.D. [ ]
Pytlíček Jiří prom.mat. [ Cvičící ]
Záhorský Tibor Doc. prom.mat.,CSc. [ ]

N : Poznámky k předmětu [25]
  • ---
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Hodně užitečný a hodně důležitý a navíc nepříliš obtížný. Neměl jsem s tím problém.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Latka byla v podstate diktovana, ale vse bylo pekne utridene a srozumitelne. Teorie linearni algebry je misty docela abstraktni, doporucuji se podivat na latku predem, (v kapitole o linearnich zobrazeni) a promyslet si dukladne vyznam zavedenych pojmu (jadro, souradnice, linearita...) Ve chvlili, kdy pluskova prednaska s Pytlickem predbehne tuto, stane se LA1 naprosto trivialni...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Poměrně dobrý předmět, pro mě důležitý zejména na začátku semestru jako úvod do algebry a odrazový můstek k Lineární algebře plus. Škoda, že v druhé polovině semestru se přednáška konala pouze jednou za dva týdny, a tudíž se toho moc nestihlo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ze začátku náročné, ale jakmile to člověk pochopil a začal do toho vidět, bylo to v pohodě. V zápočtových písemkách se objevovaly hodně podobné příklady těm, které se dělaly na cvičení, což je pozitivní.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Algebra je prostě základ, bez ní se člověk neobejde.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jeden z nejdůležitějších předmětů zimního semestru.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • LA1 byl asi nejzábavnější předmět v zimním semestru.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Naprosto nová matematika, se kterou se většina lidí v této podobně na střední škole nepotkala. LA je dost abstraktní, ale velice mě zaujala. Ze začátku jsem vůbec nevěděl o čem se mluví, ale časem, když začaly cvičení, tak se spousta věcí vyjasnila. Když člověk pochopí základy, tak s tímto předmětem nemůže mít problémy.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pro ty, co chodili na algebru plus, byl předmět místy zbytečný.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • přestože (nebo možná právě díky tomu) jsem měla na cvičení as. Pytlíčka, mě algebra hodně bavila. kromě toho povinný a důležitý předmět
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Základy algebry.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Bez absolvování předmětu nemá cenu pokračovat ve studiu matematiky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Lehčí verze Pytlíčka
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Povinný předmět, obtížnost bude asi velmi subjektivní. Hlavně to chce zkousnout základní strukturu důkazů, pak už se to dá zvládnout.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • prinosnejsia bola pre mna algebra plus
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nevidím důvod k nevyřčení některých vět, které se učí na algebře plus.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Člověk to většinou pořádně pochopí až na cvičeních, předášky samy o sobě jsou nesrozumitelné
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • neni co dodat
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • U tohoto předmětu chybí snaha zaujmout studenty.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vykládání důkazů, když je nikdo nevyžaduje pro zápočet mi přijde zbytečné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Bol naucny.
    Studijní průměr: neuveden
  • Absence opravných testů je chyba.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Linearni algebra dava zaklady pro temer vsechno, co nas v budoucnu ceka... Takze nezbyva, nez jeji principy pochopit :)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • na cvika treba chodit fakt pripraveny....lebo sa clovek rychlo strati...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [35] 1.77
1 : |========............| 42 % [15] rozhodně ano
2 : |=======.............| 37 % [13] spíše ano
3 : |====................| 20 % [7] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [35] 1.71
1 : |=========...........| 45 % [16] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [14] spíše ano
3 : |==..................| 11 % [4] neutrální
4 : |....................| 2 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [35]
1 : |==..................| 8 % [3] rozhodně ano
2 : |===.................| 17 % [6] spíše ano
3 : |========............| 40 % [14] ano i ne
4 : |======..............| 31 % [11] spíše ne
5 : |....................| 2 % [1] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [35]
1 : |=======.............| 34 % [12] rozhodně ano
2 : |===.................| 17 % [6] spíše ano
3 : |======..............| 31 % [11] ano i ne
4 : |===.................| 17 % [6] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne