02PRA1  >  Fyzikální praktikum 1

Počet hodnotících: 22 / 86
Procento hodnotících: 25 %
|=====...............|

Zapsaných na předmět: 86 studentů.
Ukončilo předmět: 40 studentů.
|=========...........| 46 %

Pachr Miloš RNDr. CSc. [ Cvičící ]
Svoboda Vojtěch Ing. CSc. [ Cvičící ]
Škoda Libor Ing. [ Cvičící ]

N : Poznámky k předmětu. (návaznost na ostatní předměty, relevantnost, atd.) [16]
  • Praktika výrazně ovlivňují celý druhý ročník. Na ostatní předměty skoro není čas (především kvůli praktikům jsem nechodil na přednášky). Student si ale vyzkouší experimentální práci a do budoucna (snad) budou praktika velmi užitečná.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Snad nejzajímavější předmět semestru. Završuje do jisté míry ELMU, MECH., VOAF, TER a semozřejmě EXF.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • supr
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Možnost reálně vidět probíranou fyziku. Pro mě rozhodně nejzajímavější předmět semestru.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět kopíruje přednášku z mechaniky a termiky v prvním ročníku, kde zkutečně ověřujeme teoreticky předpověděné jevy (a často i vyvracíme)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zabere veškerý volný čas, na druhou stranu člověk často OPRAVDU pochopí, co se to vlastně v prváku učil
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Praktikum byl rozhodně nejnáročnější předmět semestru, co se týče času stráveného nad protokoly. Bohužel je kvůli nim člověk nucen zanedbávat předměty ostatní, což má nepříjemné následky, jako například problémy se získáním ostatních zápočtů. Na druhou stranu to byl také předmět, který mi dal snad nejvíce. Praktika prostě člověka absolutně pohltí.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Praktikum pro mě rozhodně bylo velkým přínosem, ale v porovnání s obětovaným množstvím času už to není zdaleka tak růžové. Jedním z problémů jsou přípravy. Vzhledem k tomu, kolik času nad přípravami studenti stráví , asi by stálo za to se na ně nějak pořádně uceleně a kolektivně podívat, aby nedocházelo ke zbytečným nejasnostem (ano, někomu jistě může čas studentů připadat zásadně méně cenný, než jeho vlastní).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zpracovávání protokolu zpravidla zabere podstatnou část týdne, ale stojí to za to
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zajímavý předmět, bylo velmi užitečné vidět vše v praxi. Bohužel mnoho věcí nefungovalo a asistenti většinou nebyli příliš nápomocní. Nemůžu pochopit, proč je praktikum - hlavně kvůli času, ztráveném psaním dlouhých protokolů - nejnáročnějším předmětem semestru, který neumožňuje věnovat se dostatečně důležitějším předmětům, nebo dokonce volnočasovým aktivitám. Náročnost je přemrštěná a úroveň servisu od vyučujících tomu neodpovídá. Velmi špatné podklady k přípravě na měření u více jak poloviny úloh - nejsou dostatečně srozumitelné, pokud člověk tu úlohu ještě neměřil.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět mi zabíral extémní mnoéžství volného času. Příprava na každé měření a zpracovávání každého protokolu dokáže opravdu značně zněpříjemnit život, za vynaložené úsilí to dle mého nestojí. navíc když zjistíte, že asistenti kolikrát nejsou dostatečně připraveni a materiýály na webu jsou zastaralé, je to vskutku smutné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • jednotlivé úlohy jsou závislé čistě na tom, kdo má úlohu nastaros
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • rozšíření teoretické výuky i o praxi pomocí jednoduchým experimentů
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Velmi náročné na čas!!!!
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vynikající doplněk k fyzikám, konečně člověk pochopí, proč to tak všechno funguje....
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zbytecne velke naroky na kvalitu a hlavne rozsah protokolu. Prirozene je nutne aby z vypracovani bylo poznat ze student uloze rozumi, kazdopadne povinost opisovat zadani pod hlavickou "teoreticky uvod" se mi zda zbytecne.
    Studijní průměr: neuveden

N : Předmět byl pro mne přínosem. [22] 1.50
1 : |==============......| 72 % [16] rozhodně ano
2 : |====................| 18 % [4] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |=...................| 4 % [1] spíše ne
5 : |=...................| 4 % [1] rozhodně ne

N : Měl(a) jsem o předmět zájem. [22] 1.91
1 : |==========..........| 50 % [11] rozhodně ano
2 : |======..............| 31 % [7] spíše ano
3 : |=...................| 4 % [1] neutrální
4 : |=...................| 4 % [1] spíše ne
5 : |==..................| 9 % [2] rozhodně ne