01ASY  >  Asymptotické metody

Počet hodnotících: 7 / 12
Procento hodnotících: 58 %
|============........|

Zapsaných na předmět: 12 studentů.
Ukončilo předmět: 10 studentů.
|=================...| 83 %

Mikyška Jiří Ing. Ph.D. [ Cvičící, Přednášející, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [6]
  • Velice hezký předmět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Byl to fajn předmět. Některé jeho důležité pasáže by mohly být ve studijním plánu klidně zařazeny dříve.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nezapada do koncepce vyuky (v podstate na nic nenavazuje a nic na nem nezavisi). Presto je to zajimavy predmet. Je vsak otazka, jestli ma byt povinny.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • predmet me obsahem nenadchl, nicmene byl velmi kvalitne odprednasen, navic k nemu byla prehledna skripta, coz je v pozdejsich rocnicich velmi netradicni, nicmene velmi prijemne
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • další z předmětů, u kterých jsem nepochopil smysl jejich zařazení do studijních plánů MM... bohužel vyučující nebyl schopen přes veškerou snahu schopen dokázat mi, že má nějaký smysl se toto učit... látka přichází dost dlouho potom, co se řady probírají (LS 1. roč.), navíc se látka nezopakuje u státnic, takže je poměrně těžké (a divné) se tím znovu zabývat... souvislost jednotlivých kapitol je poměrně vágní
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednáška byla velmi kvalitní, téma zajímavé.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [13]
1 : |===========.........| 53 % [7] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [7] 1.71
1 : |===========.........| 57 % [4] 1 (výborně)
2 : |======..............| 28 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |===.................| 14 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [7]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |=================...| 85 % [6] ano
3 : |===.................| 14 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká