Mikyška Jiří Ing. Ph.D. :: [01ASY] Asymptotické metody

Další předměty
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 7 / 10
Procento hodnotících: 70 %
|==============......|
SUM : Celkové hodnocení [13] 1.08
1 : |==================..| 92 % [12]  
2 : |=...................| 7 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Předmět má dotaci 2+1. Jelo se v bloku tří přednášek v kuse. Když se to hodilo, počítaly se příklady.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • stále ještě velký nadprůměr na MM
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
  • Ze svých zápisků z přednášky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta + poznámky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta + vlastni zapisky na pasaze, ktere obsahuji mnoho chyb.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta, vlastní poznámky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta Asymptotické metody
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
  • Zkouška probíhá v příjemné atmosféře.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouska byla rozumna a prijemna. Akorat bych ocenil vetsi moznost skladat zkousku v letnim zkouskovem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • dokázal bych si představit zkoušku jen ve formě písemky jako např. u TIN, pojmout předmět celkově praktičtěji (méně důkazů, více počítání)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • Předpokládal (alespoň se tak tvářil), že studenti si z minulých ročníků něco pamatují.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pohodovost, vstricnost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • snahu o predani podstaty, pedagogicky talent
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • p. Mikyškovi se jako přednášejícímu nedá nic vytknout, z tohoto předmětu vykřesal maximum, přesto mi jeho styl v PNLA a MRM sedí mnohem víc
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • zkrátit látku na 2+0, nedokazovat každou "kravinu", vypíchnout podstatu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • cvičení bylo součástí přednášek, studenti občas chodili k tabuli, příkladů ale nebylo příliš moc, byly navíc uvedené ve skriptech i s řešením
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]
1 : |=================...| 85 % [6] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |===.................| 14 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [9]
1 : |=========...........| 44 % [4] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [6] 1.17
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |=================...| 83 % [5] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |===.................| 16 % [1] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [7] 1.00
1 : |====================| 100 % [7] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [7]
1 : |========............| 42 % [3] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7]
1 : |====================| 100 % [7] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |===========.........| 57 % [4] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |========............| 42 % [3] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď