01LAP  >  Lineární algebra plus

Počet hodnotících: 38 / 152
Procento hodnotících: 25 %
|=====...............|

Zapsaných na předmět: 152 studentů.
Ukončilo předmět: 34 studentů.
|====................| 22 %

Pytlíček Jiří prom.mat. [ Cvičící, Přednášející, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [20]
  • Doporucujem kazdemu, kto chce poznat hlbsiu podstatu algebry
    Studijní průměr: neuveden
  • Není co vytknout.
    Studijní průměr: neuveden
  • Prostě algebra s panem asistentem
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky i cvičení byly naprosto bez chyby, není co vytknout.
    Studijní průměr: neuveden
  • Kvalitní přednášky i cvičení, očekávaná obtížnost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Abstrakce ve své nejryzejší formě, náročné, ale o to lépe se člověk cítil po úspěšné zkoušce.
    Studijní průměr: neuveden
  • Asi nejnáročnější předmět prvního semestru, co se týče náplně. Přednášky byly docela dobré, ale myslím, že by nebylo od věci je trochu víc navázat na fyziku (především pojmy z látky LA1 si lze často docela hezky geometricky představit). Cvika taktéž. Myslím si, že předmět by si zasloužil jeden kredit navíc, jinak nemám připomínek.
    Studijní průměr: neuveden
  • Dobrý předmět, oceňuji zejména výuku variet a konvexních množin
    Studijní průměr: neuveden
  • předmět má v porovnání s ostatními vysokými školami (i MFF UK) velmi vysokou úroveň, dost možná i nejvyšší.
    Studijní průměr: neuveden
  • velice rigorózní pojetí lineární algebry od základů
    Studijní průměr: neuveden
  • Asi nejpřínosnější, ovšem také nejnáročnější, předmět
    Studijní průměr: neuveden
  • LAP prohlubuje znalosti studenta z lineární algebry a i když někdo míří už v 2. semestru na matematiku B, tak si myslím, že navštěvování přednášek a hlavně cvičení je pro studenta přínosem přinejmenším v 2. semestru LAB2.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na cvičeniach by sa mohli počítať aj príklady podobné tým čo sú na skúške, lebo tie sú o dosť náročnejšie.
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět je zábavný a výborně strukturovaný.
    Studijní průměr: neuveden
  • byla to nejtěžší zkouška za zimní semestr a jen za 5 kreditů, jinak mám algebru ráda, ale Pytlíček je opravdu přísný
    Studijní průměr: neuveden
  • jened z nejnáročnějších předmětů zimního semestru, ale zvládnout se to dá
    Studijní průměr: neuveden
  • Naprosto precizně a profesionálně zpracováná přednáška. Zkouška má mimořádnou obtížnost. Cvičení mohla začínat v dřívějším termínu, aby se spočítalo více příkladů ke zkoušce.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nejtěžší matematický předmět a to hlavně kvůli tomu, kdo ho učí. Pokud nechcete chodit na modelování nebo jiný předmět, kde je potřeba Ačková matematika, nemá ani cenu tam chodit. Jediné, co z toho člověk má, tak jsou zničené nervy po zkoušce.
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět, který asi nejvíc v prvním semestru rozvýjí abstraktní analytické myšlení.
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět pro ty, kdo "tomu rozumí."
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [58]
1 : |=============.......| 65 % [38] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [38] 1.29
1 : |===============.....| 76 % [29] 1 (výborně)
2 : |====................| 21 % [8] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 2 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [37]
1 : |....................| 2 % [1] nevyjádřeno
2 : |===========.........| 56 % [21] ano
3 : |========............| 40 % [15] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká