Pytlíček Jiří prom.mat. :: [01LAP] Lineární algebra plus

Další předměty
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 36 / 50
Procento hodnotících: 72 %
|==============......|
SUM : Celkové hodnocení [49] 1.04
1 : |===================.| 97 % [48]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 2 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [10]
  • Líbily se mi.
    Studijní průměr: neuveden
  • Byly velmi dobré, především oceňuji jejich strukturovanost. Myslím si, že v prvním semestru by nemusel jet až tak přesně podle skript a mohl by věty a pravidla víc ilustrovat na příkladech, jinak nemám připomínek.
    Studijní průměr: neuveden
  • Určitě nejde o ztracený čas, podle mě jsou nutné k pochopení látky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Prednášky mi vyhovujú. Tým, že prednášajúci, ide presne podľa skrípt, nemusím si všetko vypisovať a tak môžem dávať lepší pozor.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přehledné, dobře strukturované.
    Studijní průměr: neuveden
  • rozhodně se vyplatí na ně chodit i těm, kteří neplánují skládat zkoušku z LAP
    Studijní průměr: neuveden
  • Nejspíš se nevyplatí na ně chodit - přeříkává se, co je ve skriptech.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly super, lze vidět, že i LA se dá udělat dostatečně zajímavou
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky, na které se vyplatí chodit. Trefné komentáře vám pomůžou se v látce orientovat.
    Studijní průměr: neuveden
  • To samé najdete v jeho skriptech, nic nového vám nepoví.
    Studijní průměr: neuveden

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [14]
  • Náročnost, tudíž se člověk donutil učit během semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • Schopnost přimět studenty, aby o daném problému/příkladu skutečně přemýšleli.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vie studenta naviest k rieseniu prikladu (aniz by mu ho povedal ), ale dobry student na to pride sam.
    Studijní průměr: neuveden
  • Donutí studenta k tomu, aby se látku naučil, ale mnoho studentů odradí od matematiky A.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ochotu ke konzultacím, "hutnost" cvik - spočítali jsme toho dost.
    Studijní průměr: neuveden
  • rychlé tempo, člověk má takový respekt z příkladů u tabule, že si netroufne jít na cviko nepřipravený
    Studijní průměr: neuveden
  • slušná úroveň procvičovaných příkladů
    Studijní průměr: neuveden
  • Každý příklad počítaný na cvičení je vyřešen a vysvětlen úplně.
    Studijní průměr: neuveden
  • Korektnost. Vstřícnost.
    Studijní průměr: neuveden
  • Forma cvičení se liší od ostatních - místo soustavného počítání se jedná z poloviny o debatu, v níž se často odstraní mylné představy studentů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nadšení pro algebru a elegantní vyhazovy od tabule:)
    Studijní průměr: neuveden
  • Snaha do nás něco napcat
    Studijní průměr: neuveden
  • S nikým se nepáře, buď člověk umí, nebo ne... a podle toho také u pana asistenta dopadne.
    Studijní průměr: neuveden
  • trpělivost s těmi, co do toho tolik nevidí
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [8]
  • Někdy příliš lpí na svém způsobu řešení.
    Studijní průměr: neuveden
  • nemusel by lidem říkat tak přímo, že na to nemají, atmosféra je pak trochu dusná
    Studijní průměr: neuveden
  • Nepoužívat metodu: tady máte nový typ příkladu, vymyslete si postup a spočítejte ho
    Studijní průměr: neuveden
  • Neudělali jsme skoro žádné příklady na konvexní množiny, přesto se objevují ve zkouškové písemce.
    Studijní průměr: neuveden
  • Při počítání na tabuli by mohl někdy mohl trochu víc poradit.
    Studijní průměr: neuveden
  • To, že člověku řekne, že do toho vůbec nevidí a vyhodí ho, není nejlepší způsob, jak někoho něco naučit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vyhazovat od tabule i holky!
    Studijní průměr: neuveden
  • přístup ke studentům
    Studijní průměr: neuveden

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [20]
  • Pytlíček, J.: Lineární algebra a geometrie
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta a zápisky.
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta, jsou velmi přehledná a naprosto dostačující.
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta + zápisky z přednášek
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta a zápisky
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta, do nichž jsem si připisoval poznámky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta teorie, sbírka - návody na počítání. Občas jsme nakoukl do americké učebnice Introduction to Linear Algebra, tam je hodně aplikačních úloh, na kterých se pojmy z LA dobře představují.
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta v kombinaci z poznámkami z přednášek
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta, zápisky ze cvičení.
    Studijní průměr: neuveden
  • Hlavně ze skript. Nejasnosti jsem upřesnil dle svých zápisků.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta a trochu i zápisky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta, sešity ze cvičení LA2 a LAP
    Studijní průměr: neuveden
  • Vlastní poznámky a skripta.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ze svých vlastních poznámek, které jsem si udělal na přednášce + když mi z nich nebylo něco jasné, podíval jsem se do skript.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zo skrípt a zo zošitu z cvičení.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta
    Studijní průměr: neuveden

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [20]
  • Když člověk udělá příklady, ale nemá je dobře úplně, musí to pak ještě dořešit přímo s Pytlíček, stejně tak při ústní - pokud člověk něco neví hned, Pytlíček ho k tomu postupně dokope. Jinak je objektivní, ale zkouška trvá dlouho
    Studijní průměr: neuveden
  • Náročná, ale objektivní.
    Studijní průměr: neuveden
  • pomerne zlozita zkouska, hlavne treba mat vela prikladov prerieseny na pisomnu cast
    Studijní průměr: neuveden
  • Pro mne to byla asi nejpříjemnější zkouška z celého semestru. Nemůžu si na nic stěžovat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkouška je náročná a člověk musí být dobře připraven, atmosféra zkoušky byla příjemná, zkoušející myslím si objektivní.
    Studijní průměr: neuveden
  • Náročnost vysoká, zvláště písemka, časová náročnost
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dlouhá a nezapomenutelná.
    Studijní průměr: neuveden
  • náročnost písemné části příliš fluktuuje (z porovnání se spolužáky), ústní OK, objektivita zaručená
    Studijní průměr: neuveden
  • těžká písemka, což je ale konstatování, ne chyba. nepotápí, snaží se z člověka dostat všechno co ví, musí toho ale být dost, aby člověk prošel
    Studijní průměr: neuveden
  • U ústní části zkoušky jsem zůstal sám a ty dvě hodiny byly snad nejhorší v mém životě. Hlavně jsem si přál, aby to už skončilo. Nicméně naučit se to dá a určitě lze uspokojit nároky zkoušejícího
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkouška byla náročná, na druhou stranu člověk věděl, na čem je, a dalo se na ni dobře připravit. Jedna věc mi dost vadila - pan asistent zřejmě zkouší studenty nejen z algebry, ale i na psychickou odolnost ("Přijde mi, že vy vůbec neumíte počítat...") a neujde mu žádná chybička, žádné přeřeknutí. Na jednu stranu mě to motivovalo k přípravě, na druhou - občas dost topil na detailech jako "..."lišicí se indexy" není totéž, jako "navzájem se lišicí indexy"...".
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkouška dostatečně náročná, abych si svých kreditů vážil.
    Studijní průměr: neuveden
  • Náročnost odpovídala tomu, co pan asistent předesílal. Zkoušející byl objektivní. Jen to čekání na chodbě je pro slabší povahy docela destruktivní.
    Studijní průměr: neuveden
  • nejnáročnější zkouška, hlavně psychicky. Přehnaná délka. Na druhou stranu student si sám může v rozumné míře říct kolik času potřebuje. Zkoušející se snaží být velmi objektivní
    Studijní průměr: neuveden
  • Skúška mi prišla náročná, hlavne príklady boli o dosť ťažšie ako na cvičeniach.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velice náročná zkouška, určitě nejnáročnější zkouška prvního semestru. Jinak zkoušející důkladně prozkouší studenta na danou látku, jestli tomu student skutečně rozumí. Rozhodnutí zkoušejícího o známce bylo dle mého názoru objektivní.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkoušející zcela objektivní. Náročnost odpovídají očekávání.
    Studijní průměr: neuveden
  • je opravdu velmi přísný a chce toho po vás vědět hodně a hlavně všechno přesně
    Studijní průměr: neuveden
  • písemná i ustní část jsou poměrně těžké, ale pan asistent se snaží ze studentů vyždímat co se dá
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi náročná zkouška. Nevyplatí se podcenit písemku - většina studentů ji nenapíše. Ústní část také není lehká, ale pokud se spokojíte s Déčkem nebo Éčkem, nebudou se po vás vyžadovat náročné důkazy.
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [19]
  • Nejvíce oceňuji schopnost srozumitelně vysvětlit veškerou látku. Prostě geniální ...
    Studijní průměr: neuveden
  • prostě Pytlíček
    Studijní průměr: neuveden
  • Skvělý přehled v dané látce, přehlednost a jasnost výkladu
    Studijní průměr: neuveden
  • Zapálení pro věc.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zapal pre predmet, dobre vysvetluje.
    Studijní průměr: neuveden
  • Důkladnost a matematickou korektnost. Specifický přístup k výuce
    Studijní průměr: neuveden
  • Ještě, že nám pan přednášející vysvětlil, že to nebude žádný med. Nebyl.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ochotu ke konzultacím, přesnost, vynikající skripta, celkový projev - přednášky nebyly nudné.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přísnost, dokáže ovšem pomoci a poradit výborné vysvětlování rychlost udržování správného pracovního napětí
    Studijní průměr: neuveden
  • Systematičnost. Vstřícnost jednání.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vie dobre vysvetľovať.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vysvětluje věci! Přednáší poutavě a zábavně.
    Studijní průměr: neuveden
  • Moc chytrý člověk.
    Studijní průměr: neuveden
  • Perfektní výklad...
    Studijní průměr: neuveden
  • Preciznost, perfekcionismus, upřímnost - zatímco ostatní přednášející vám řeknou, že toto máte znát již z mateřské školy, Pytlíček říká jasně, že tento předmět je jen pro elitu. Přesnost vyjádření, názornost, nadhled a výstižnost, entusiasmus.
    Studijní průměr: neuveden
  • Srozumitelnost přednášek i styl výkladu
    Studijní průměr: neuveden
  • Vysoká profesionalita, jasný a srozumitelný přednes, hluboké znalosti probírané látky.
    Studijní průměr: neuveden
  • naprostý přehled v látce
    Studijní průměr: neuveden
  • přednášky má výborné, hodně věcí se dá pochopit přímo během přednášky
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [12]
  • Jestliže ví, že je některá část důkazu náročnější (což ví a také to sám podotýká), mohl by jí věnovat trošku více času, aby ji studenti pochopili, ne pouze konstatovat, že ""tuto část většina z vás nechápe, protože je to obtížná část, možná ji pochopíte doma...""
    Studijní průměr: neuveden
  • Není již co zlepšovat ...
    Studijní průměr: neuveden
  • občas říct něco navíc, nejen přepisovat skripta
    Studijní průměr: neuveden
  • Často jde jen o přepisování skript, nicméně látka je i slovně okomentována. Občas je látka probírána velice rychle
    Studijní průměr: neuveden
  • Nemusel by ze člověka dělat hlupáka, když se na něco zeptá na přednášce. Že je pan asistent přísný na cvičeních a zkoušce, chápu - je to docela motivující :) Ale na přednášce by si mohl to slavné "vy do toho asi vůbec nevidíte!" odpustit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Není co dodat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Mohol by dokázané vety a definície povedať aj v "normálnom jazyku", že čo to vlastne v skutočnosti znamená, aby sa to dalo lepšie predstaviť, potom by sa predmet ľahšie učil.
    Studijní průměr: neuveden
  • Není v čem.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vše v pořádku
    Studijní průměr: neuveden
  • ne všechno co je pro Pytlíčka triviální, je triviální i pro nás
    Studijní průměr: neuveden
  • rukopis
    Studijní průměr: neuveden
  • přednášky jsou tak vymakané, že není co zlepšovat
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [6]
  • Cvičení byla velmi přínosná a dobře pokrývala a doplňovala látku přednášky
    Studijní průměr: neuveden
  • Procvičí látku, ale je na ni nedostatek času, ke konci semestru jsme některé typy příkladů spočítali pouze vzorově (ke každému typu jeden příklad)
    Studijní průměr: neuveden
  • Někdy trochu stresující.
    Studijní průměr: neuveden
  • Cvičení byla občas náročná na psychiku, hlavně Pytlíčkovo obcházení kolem lavic nebo vyhazování od tabule, ale aspoň nás to donutilo se učit
    Studijní průměr: neuveden
  • Mohla začít v dřívějším termínu a mohlo se spočítat a vysvětlit více příkladů ke zkoušce.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nic člověku nedají.
    Studijní průměr: neuveden

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [23]
1 : |===========.........| 56 % [13] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [28]
1 : |================....| 82 % [23] 90%-100%
2 : |==..................| 10 % [3] 75%-90%
3 : |=...................| 3 % [1] 50%-75%
4 : |=...................| 3 % [1] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [42]
1 : |=========...........| 47 % [20] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [22] 1.00
1 : |==..................| 9 % [2] nevyjádřeno
2 : |==================..| 90 % [20] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [36]
1 : |=========...........| 44 % [16] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [29] 1.07
1 : |===================.| 96 % [28] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |=...................| 3 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [38]
1 : |==========..........| 50 % [19] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [25]
1 : |==========..........| 52 % [13] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [34]
1 : |==================..| 91 % [31] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |=...................| 5 % [2] 3
4 : |....................| 2 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [34]
1 : |=...................| 5 % [2] Nevyjádřeno
2 : |==..................| 8 % [3] Příliš nízké
3 : |=================...| 85 % [29] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [15]
1 : |============........| 60 % [9] Slovní odpověď