01NELI  >  Nelineární programování

Počet hodnotících: 4 / 18
Procento hodnotících: 22 %
|====................|

Zapsaných na předmět: 18 studentů.
Ukončilo předmět: 14 studentů.
|===============.....| 77 %

Burdík Čestmír Prof.RNDr. DrSc. [ Přednášející, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [4]
  • zajimavy predmet, spatne odprednaseny
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět shrnoval širokou skupinu užitečných metod, ale celkově byl dosti nesystematický.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Bylo hodne videt, ze prednasejici mel predmet prvni rok. Nebyl schopen rict, jake jsou pozadavky ke zkousce, teprve v prubehu semestru doplnoval moznost referatu, a ve zkouskovem obdobi menil podminky zkousky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • z predmetu jsem nemel dobry pocit. ocenuji vyber temat i pouzite materialy, nicmene p. Burdik nema prilis pedagogicky talent a tak byl prednes casto zmatecny, ale hlavne bez jasne motivace ke studiu daneho problemu, ci metody jak ho resit. Toto bych pochopil u nejakeho rigorozne matematickeho predmetu, ale spise prakticke partie je nejaka filosofie a motivace kolem dle meho zasadni. s tim souvisi i rozpacity pocit z jiste dobreho umyslu prednasejiciho nechat kazdeho z nas nastudovat nejakou cast latky a tu pak odprednaset ostatnim. opet myslim, ze tento pristup muze fungovat v partiich, kde beze zbytku plati schema definice-veta-dukaz. U latky, kde by to nejcenejsi byl nadhled (zkusenost s danym problemem a jeho resenim, nikoliv matematicky nadhled), je to minimalne odvazne. Nezridka se pak stalo, ze dotycny (a s nim i zakonite ostatni) vubec nepochopil, jak dana metoda funguje, natoz pak k cemu je.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [8]
1 : |==========..........| 50 % [4] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [4] 3.50
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborně)
2 : |=====...............| 25 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |===============.....| 75 % [3] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [4]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [4] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká