Burdík Čestmír Prof.RNDr. DrSc. :: [01NELI] Nelineární programování

Další předměty
[01KVGR1] Kvantové grupy 1
[01LIPB] Lineární programování B
[01NELI] Nelineární programování
[01TOP] Topologie
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 3 / 14
Procento hodnotících: 21 %
|====................|
SUM : Celkové hodnocení [4] 2.75
1 : |==========..........| 50 % [2]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |=====...............| 25 % [1]  
5 : |=====...............| 25 % [1]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Jediny duvod k navsteve prednasek byl ten, aby si student zaznacil cisla slidu, na kterych je teorie vyzadovana u zkousky, jinak naprosto zbytecny cas
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Místo přednášek udělat seminář.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
  • slidy, skripta pana Rohna
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Převážně skripta od Rohna a kniha od Boyda. Vlastní zápisky posloužily pouze jako osnova, co bych měl znát.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zdroje na internetu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
  • Zkousejici nekterym vecem z probirane teorie moc nerozumel.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkoušel proběhla v klidné a přátelské atmosféře. Možná bych měl být větší důraz na ústní část zkoušky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zpusob vypisovani terminu byl nepruhledny, ale nakonec nam pan profesor vysel vstric, takze pohoda. Zkouska sama o sobe nebyla stresujici, prisla mi primerena.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • ochota nabidnout studentum predtermin na zkousku pred Vanoci
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Osobní přístup ke studentům, byl ochotný k dohodám o změně časů. Část předmětu uspořádal jako seminář.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • mohl by jasne formulovat podminky ke zkousce a ne je kazdou hodinu menit
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Místo přednášky by měly hodiny probíhat jinou formou, např. pouze jako seminář, kde každý ze studentů odprezentuje část látky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |====================| 100 % [2] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3] 1.00
1 : |=======.............| 33 % [1] nevyjádřeno
2 : |=============.......| 66 % [2] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 4.50
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |==========..........| 50 % [1] 4
5 : |==========..........| 50 % [1] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď