01SMB1  >  Seminář z matematické analýzy B1

Počet hodnotících: 21 / 86
Procento hodnotících: 24 %
|=====...............|

Zapsaných na předmět: 86 studentů.
Ukončilo předmět: 57 studentů.
|=============.......| 66 %

Krbálek Milan Mgr. Ph.D. [ Přednášející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [16]
  • Dobře doplňoval přednášku, aby se vše stíhalo. Příjemné bylo, že látka byla probírána takovým odlehčenějším způsobem. Test mi nepřišel zvlášť obtížný.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jsem ráda, že mi na něj zbylo místo v rozvrhu, určitě se hodilo na něj chodit. Líbil se mi intuitivní přístup k diferenciálním rovnicím a pak i k metrickým prostorům. Písemky byly vcelku jednoduché. Doslechla jsem se ale, že dřív bylo zvykem před zápočtovkama zařadit počítací seminář... možná by neškodilo se k tomu vrátit a projít třeba písemky z minulýho roku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Užitečné doplnění analýzy. Procvičuje se látka, která často dělá studentům problémy.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Doplnění a prohloubení látky z přednášek MAB3.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Doplnění MAB3. Ne že by se na semináři bralo něco úplně jiného, ale s některými partiemi - jako třeba dif. rovnicemi jsme se seznamovali už na začátku semestru i když na přednášce byly na pořadí až později.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Doplňkový předmět k MAB3. To, co se zde probere, se považuje za probrané i na MAB3.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Myslím, že jde o příjemný doplněk MAB3, kde si člověk může trochu více probrat některá témata.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Myslím, že mnoho nového jsme se na semináři nedozvěděli, pouze jsme předstihli přednášku Matematické analýzy. Trochu mě tento předmět sklamal. Jinak si ovšem zachoval všechny přednosti přednášek p. Dr. Krbálka.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • předmět se hodil na pochopení těžších pojmů z analýzy
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Tento předmět výrazně ulehčí porozumění látky z přednášek. Získání zápočtu není nijak obtžné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zábavný a vcelku i užitečný předmět...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavé doplnění ke kurzu matematické analýzy
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zaujímavý predmet, hlavne vo fyzikálnych aplikáciach matematickej analýzy
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • "povinný" doplněk k MAB3, přednášky doplnují analýzu, uvolněná atmosfera, prostě pohoda
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Probírají se věci co se nestihnou v MAB3, některé věci z fyziky, popřípadě co si studenti přejí
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Velice poutavý předmět
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [37]
1 : |===========.........| 56 % [21] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [21] 1.48
1 : |===========.........| 57 % [12] 1 (výborně)
2 : |========............| 38 % [8] 2
3 : |=...................| 4 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [21]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |===================.| 95 % [20] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |=...................| 4 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká