Krbálek Milan Mgr. Ph.D. :: [01SMB1] Seminář z matematické analýzy B1

Další předměty
[01MAB3] Matematická analýza B3
[01RMF] Rovnice matematické fyziky
[01SMB1] Seminář z matematické analýzy B1
[01SSS] Sociální systémy a jejich simulace
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 16 / N/A !! Pozor !!
Pro určení podílu hodnotících nejsou data.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
SUM : Celkové hodnocení [16] 1.00
1 : |====================| 100 % [16]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
  • Byla jsem na všech, ale ne proto, že to bylo povinný. Bylo to jako chodit do divadla... na ostatních přednáškách člověk kouká na hodiny a počítá, kolik minut ještě bude muset přežít; tady jsem koukala na hodiny a říkala jsem si: "Ach jo, už jen deset minut." A navíc Krbálek chodí pozdě!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky byly stejně perfektní jako přednášky z MAB3.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • super :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Při zápočtovém testu je možné používat vlastní zápisky, takže se vyplatí chodit a psát si poznámky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
  • Kdyby to šlo, dala bych mu A+. Oceňuju kreativitu, vtip, schopnost vtáhnout studenta do toho, co se děje na tabuli. Ačkoli jsem si říkala, že radši nahlas na jeho dotazy odpovídat nebudu, občas ze mě, aniž bych chtěla, odpověď vypadla. Jak to dělá? Asi magnet, nebo co.... Prostě to se studentama umí. Navíc je úžasný, že nekouká na studenty podle toho, jak jim jde matika. Počítá se všema, srandu si dělá ze všech... Zajímalo by mě, jestli umí ukázat zuby (nemyslím teď v úsměvu), ale zažít bych to radši nechtěla.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výborný pedagog, většina katedry fyziky by k němu měla jet na stáž :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Srozumitelný a názorný výklad.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • viz. anketa k předmětu MAB3
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Podávat přednášku poutavou formou
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Styl jakým vede přednášky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Nevím.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ty prťavý hubený křídy mě hypnotizujou... jak se má člověk soustředit na přednášku, když se tam po stole válej takový divný křídy. A měl by chodit včas. Okrádá nás o minuty své přítomnosti :-D.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [8]
1 : |==========..........| 50 % [4] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [14]
1 : |====================| 100 % [14] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [16] 1.00
1 : |====================| 100 % [16] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [12]
1 : |==========..........| 50 % [6] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
1 : |============........| 60 % [3] Slovní odpověď