01VAM  >  Variační metody

Počet hodnotících: 6 / 14
Procento hodnotících: 42 %
|========............|

Zapsaných na předmět: 14 studentů.
Ukončilo předmět: 12 studentů.
|=================...| 85 %

Beneš Michal Doc.Dr.Ing. [ Přednášející, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [4]
  • celkově zajímavý předmět - konečně je zdůvodněno, proč je možné hledat extrémy, tak jak se hledají. ale probírat snad 3 přednášky zúplňovací procedurou je trochu moc...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavý a pečlivě odpřednášený předmět. Bylo by dobré, kdyby k němu bylo i cvičení (stačilo by 1 za 14 dní).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Hodila by se skripta, nicméně z poznámek z přednášek by se dala skoro vysázet.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nevim, na jake urovni byli studenti MAB, ale pro studenty matematiky A byla minimalne polovina prednasky opakovanim. Nektere priklady jsme uz davno meli spoctene z TEFu. Otazka zuplnovani se probirala v FA i MAA3 (topologie) a 4 (Danielova kce Lebesguea), sice jiny kontext, ale uvahy na jedno kopyto. To vse by nevadilo, kdyby prednasejici nevyzadoval povinnou ucast na prednaskach.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [10]
1 : |============........| 60 % [6] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [6] 1.67
1 : |==========..........| 50 % [3] 1 (výborně)
2 : |=======.............| 33 % [2] 2
3 : |===.................| 16 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [6]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [6] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká