02DEF1  >  Dějiny fyziky 1

Počet hodnotících: 63 / 242
Procento hodnotících: 26 %
|=====...............|

Zapsaných na předmět: 242 studentů.
Ukončilo předmět: 228 studentů.
|===================.| 94 %

Štoll Ivan Doc.Ing. CSc. [ Přednášející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [43]
  • Skvělý předmět, fundovaný vyučující
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nenáročný úvod do dějin fyziky.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Velmi dobře
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Bez pana Stolla by bol predmet o nicom :)
    Studijní průměr: neuveden
  • Dějiny fyziky mě opravdu bavily, byly pro mě přínosem, jen mě trošku mrzelo, že spousta lidí rušila.
    Studijní průměr: neuveden
  • dobrý predmet pre zaujímavosť
    Studijní průměr: neuveden
  • Do doby, než se začali probírat řečtí filosofové, to bylo velmi zajímavé. Pak už se to dost krylo s obsahem látky SŠ ZSV. Přednes byl dost potichu,ale místa v předních řadách bylo dost, takže kdo se chce něco dozvědět,ať míří dopředu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Hezký doplněk ke studiu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ivan Stoll je vyborny profesor.
    Studijní průměr: neuveden
  • Klasika!
    Studijní průměr: neuveden
  • Moc přínosný předmět pro celkové povědomí o fyzice
    Studijní průměr: neuveden
  • myslím si, že předmět moc užitečný není, ale dobrý jeden kredit za účast
    Studijní průměr: neuveden
  • Oddechový a zajímavý předmět o tom, jak to s námi fyziky chodí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Opravdu stojí za to pořádně poslouchat, moc zajímavé a poučné
    Studijní průměr: neuveden
  • Pohodový předmět, kde se člověk dozví leccos zajímavého.
    Studijní průměr: neuveden
  • predmet ktorého náplň je zaujímavá, no absolutne nudne prezentovaná. Keby ste tento predmet dali na discovery, zmenili docenta štola za šarmantneho mladeho profesora a celkovo zmenili dizajn - z premietania poznámok cez meotár na HOCiČO lepšie - a podelili z 1,6 hodiny na 40 minút bolo by to reálne pozeratelné.
    Studijní průměr: neuveden
  • Prof. Stoll hovoril velmi zaujimave veci, ale uz v tretej lavici ho nebolo pocut, chodilo tam strasne vela ludi, co nedavali pozor a vyrusovali ostatnych. Bud by mal byt zapocet udeleny nielen za dochadzku, alebo by predmet nemal byt povinny, alebo by mal profesor rozpravat do mikrofonu, lebo urcite je to neprijemne aj jemu ako prednasajucemu, ale aj tym, koho to zaujima.
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět bych rozhodně nezahrnula do povinných předmětů, studenti stejně nedávali pozor, protože většinu z nich daná problematika nezajímala. Ve třídě byl jen zbytečný ruch, který rušil i těch pár jedinců, kteří chtěli poslouchat, natož pana docenta Štolla
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět by mě docela zajímal, ale kvůli nízké hlasitosti docenta Štolla a hluku studentů, jsem se většinou raději věnoval úkolům do ostatních předmětů
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět je velice poučný a zábavný.
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět je velmi zajímavý.
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět má značný potenciál pro ty, které to opravdu zajímá?mě se bohužel nepdoařilo mco často udržet pozornost, ale mám zálusk na knihu o dotyčném předmětu od dotyčného přednášejícího :-)
    Studijní průměr: neuveden
  • Příjemné povídání o dějinách fyziky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skvělý předmět, uvolnění od matematiky a fyziky. Oceňuji zejména vtipné komentáře docenta Štolla
    Studijní průměr: neuveden
  • Velice příjemná odpočinková přednáška.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velice zajímavý předmět, který je příjemným zpestřením prvního semestru. Rozhodně doporučuji na přednášky chodit, dozvěděl jsem se spoustu zajímavých věcí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi klidný a oddechový předmět, nutící k zamyšlení
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi pěkné povídání o fyzice, perfektně podané. Často se však nedá soustředit, protože naprostou většinu lidí v posluchárně přednáška vůbec nezajímá a ruší výklad.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi poučný seminář, na který jsem se vždy těšil. Ne že budu spát, ale že se něco nového dozvím. Jen málo lidí dokáže vyprávět dějiny fyziky tak poutavě.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi užitečný předmět, jehož smysl ale studenti absolutně nechápou. 95% studentů nedělá nic nebo se věnuje jiným věcem. Bez toho aby pochopili historii vědy, kterou většina z nich studuje, však nemůžou ničeho dosáhnout. Pokud je to tím, že z předmětu není zkouška ani zápočtový test, tak o to je to horší.
    Studijní průměr: neuveden
  • V podání pana Štolla velmi zajímavé, bohužel předmět byl uprostřed dne, kdy jsme měli školu od rána do večera, a tak byl velký problém udržet koncentraci
    Studijní průměr: neuveden
  • Vskutku pozoruhodné zpestření ostatních předmětů. Osobně bych předmět přejmenoval spíše na "Dějiny", je ale jasné, že přednášky jsou spíše pro zajímavost, než pro nějaké opravdu cílevědomé intelektuální obohacení. V každém případě je pěkné, že má p. doc. Štoll nejen nesmírnou fundovanost v dané oblasti (vždy přednáší jen s pomocí pár transparentů na projektoru), ale i energii občas okořenit výklad vtipnými postřehy.
    Studijní průměr: neuveden
  • Výborný předmět, zajímavý, strhující, vtipný...
    Studijní průměr: neuveden
  • Vyplatí se poslouchat, važte si, že máme na škole takovou osobnost. Asi nikdo v republice se v dějinách fyziky nevyzná tak jako pan docent.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavé
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavé, ale ne mco praktické
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajimave fakty z historie fyziky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavé povídání, rozhodně jde v podstatě o odpočinkový předmět, který vám ale může rozšířit obzory.
    Studijní průměr: neuveden
  • zajímavé věci, ale po obědě a ještě navíc uprostřed vyučování od rána do večera se člověk při takovém pěkném vykládání těžko brání podřimování
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý a pohodový předmět.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajimavy predmet
    Studijní průměr: neuveden
  • zajímavý předmět
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý předmět, který umožní lépe pochopit vývoj fyziky a rozšiřuje obzory. Rozhodně stálo zato pana docenta poslouchat.
    Studijní průměr: neuveden

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [106]
1 : |============........| 59 % [63] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [63] 1.46
1 : |=============.......| 63 % [40] 1 (výborně)
2 : |======..............| 30 % [19] 2
3 : |=...................| 4 % [3] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 1 % [1] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [63]
1 : |=...................| 6 % [4] nevyjádřeno
2 : |==================..| 92 % [58] ano
3 : |....................| 1 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká