Štoll Ivan Doc.Ing. CSc. :: [02DEF1] Dějiny fyziky 1

Další předměty
[02DEF1] Dějiny fyziky 1
[02MECH] Mechanika
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 54 / 228
Procento hodnotících: 23 %
|=====...............|
SUM : Celkové hodnocení [54] 1.22
1 : |=================...| 85 % [46]  
2 : |==..................| 11 % [6]  
3 : |....................| 1 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 1 % [1]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [12]
  • cool
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Je to takové slovní jamování na téma dějiny fyziky
    Studijní průměr: neuveden
  • Na přednáškách byl často hluk
    Studijní průměr: neuveden
  • Někdy by nebylo na škodu vyhodit lidi, co se jen baví a ruší.
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas mě mrzelo, že spousta lidí byla při výkladu příliš hlučná, já pak téměř neslyšel výklad. Když je tam někdo jenom proto, že chce získat zápočet a nebaví ho to, tak by si měl dělat své věci a nerušit ostatní.
    Studijní průměr: neuveden
  • Prednasky boli obsahovo velmi zaujimave, vadil mi vsak nezaujem ostatnych studentov.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly opravdu zajímavé...
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky obsahově zajímavé. Poutavé.
    Studijní průměr: neuveden
  • sice sa to dalo vybaviť aj "inak" na prednášky som chodil, ale to len pre to, že som sa na nich pripravoval na ine hodiny, bol to v podstate dovod prečo v pondelok rano vstať.
    Studijní průměr: neuveden
  • Uvolnění od matematiky a fyziky... dobrý předmět pro zasmání, určitě nejde o ztracený čas
    Studijní průměr: neuveden
  • velice zajímavé
    Studijní průměr: neuveden
  • veľmi zaujímavé
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [29]
  • Pan docent je sluníčko fakulty - je neuvěřitelně příjemný a laskavý, je vidět, že přednáší pro potěšení.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Hezký učitel
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Dychtím po každém pohledu do zákulisí, nejvíc mě baví, když pan docent odbíhá od tématu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Humor, vlastní názor
    Studijní průměr: neuveden
  • Jeho rozhled v dějínách fyziky
    Studijní průměr: neuveden
  • Jeho všeobecný přehled, zaujetí a osobitý humor
    Studijní průměr: neuveden
  • Moc chytrý a vtipný člověk, umí báječně vyprávět
    Studijní průměr: neuveden
  • Nadšení pro věc, široký rozhled nejen na poli přírodních věd. Poutavé vyprávění a humor. Dále oceňuji skutečnost, že mu byla přikládána odpovídající důležitost - byly to zajímavé přednášky a zároveň jsme nebyli zatíženi dalšími testy, kterých bylo i tak dost.
    Studijní průměr: neuveden
  • Neuvěřitelný přehled snad o všem ve fyzice
    Studijní průměr: neuveden
  • Obrovský všeobecný přehled
    Studijní průměr: neuveden
  • Ohromné znalosti a přehled. Výborné a vtipné podání přednášek., byla radost na ně chodit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pan docent je neuvěřitelně milý, laskavý, má obrovské znalosti a přednášky mě moc bavily, takže Dějiny fyziky II byly jasnou volbou.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pan docent Štoll má opravdu úžasný rozhled.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pan Doc.Ing.CSc. Štoll je absolutní mistr ve svém oboru. Bylo to příjemné povídání, občas doplněné o nějaký ten vtípek,), a hlavně takový oddych od těch všech matematik, fyziky apod...
    Studijní průměr: neuveden
  • poutavý výklad
    Studijní průměr: neuveden
  • Profesor Stoll je clovek s neuveritelnymi vedomostami ale hlavne vie svoje vedomosti predavat studentmom.
    Studijní průměr: neuveden
  • Rozhled, vtipnost, zábavnost, umění vypíchnout zajímavé pasáže, vyprávěcí talent, zapálenost
    Studijní průměr: neuveden
  • schopnosť vedieť o čom hovorí a to aký má široký prehľad aj pri jeho pokročilom vztahu
    Studijní průměr: neuveden
  • schopnost zaujmout, vtip
    Studijní průměr: neuveden
  • Smysl pro humor.
    Studijní průměr: neuveden
  • umí pěkně vykládat ale zároveň to dost uspává
    Studijní průměr: neuveden
  • Umí pěkně vyprávět a odpovídat na dotazy
    Studijní průměr: neuveden
  • úžasný přehled prakticky o všem.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velky prehled.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi pěkně "vypráví".
    Studijní průměr: neuveden
  • Výborný přístup k věci, látku probírá vtipně a člověk se má jiný pohled na počátky fyziky a filosofie
    Studijní průměr: neuveden
  • Výborný, vřelý, zapálený
    Studijní průměr: neuveden
  • Vyrecnost, "ukecanost" co v podstate robia dejiny fyziky ovela zaujimavejsie
    Studijní průměr: neuveden
  • že naozaj vie o čom hovorí + historky okolo
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [14]
  • nebylo by na škodu, kdyby poznámky k přednášce měl v novější formě než na blanách, nicméně tím, že mu to vyhovuje, je klíč k jeho kouzelným přednáškám.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Převíst materiály psané od ruky v mechnický format
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Bohužel kvůli promítání je v místnosti šero a lze si špatně zapisovat poznámky
    Studijní průměr: neuveden
  • Mluví strašně potichu, dál jak v páté řadě není slyšet.
    Studijní průměr: neuveden
  • Mohl by vyhazovat hlučné studenty, kteří ruší ostatní.
    Studijní průměr: neuveden
  • Myslím, že by pan docent měl více dbát o klid a kázeň na svých přednáškách. Existuje plno věcí, které se na nich dají dělat potichu (např. úkoly), pokud někoho předmět nezajímá. V okamžiku, kdy je vyžadována pouze účast, považuji za nevkusné se vestoje zapsat do prezenčí listimy a odejít.
    Studijní průměr: neuveden
  • Není v čem.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pan docent by mohl občas vyhazovat ty, co ruší ostatní.
    Studijní průměr: neuveden
  • trochu hlasnejšie by mohol hovoriť
    Studijní průměr: neuveden
  • Urcite by mal hovorit do mikrofonu, aby ho bolo pocut aj vzadu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velice zajímavé přednášky, jen by to chtělo zesílit na hlase...
    Studijní průměr: neuveden
  • Větší hlasitost, ale vzhledem k věku pana docenta to nejspíše není možné
    Studijní průměr: neuveden
  • Vše v pořádku
    Studijní průměr: neuveden
  • zatraktívniť štrukúru prednášok a ich podanie
    Studijní průměr: neuveden

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [34]
1 : |============........| 61 % [21] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [53]
1 : |==============......| 69 % [37] 90%-100%
2 : |=====...............| 26 % [14] 75%-90%
3 : |=...................| 3 % [2] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [54] 1.22
1 : |=================...| 85 % [46] 1 (výborný)
2 : |==..................| 11 % [6] 2
3 : |....................| 1 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 1 % [1] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [61]
1 : |==========..........| 52 % [32] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [37]
1 : |============........| 59 % [22] Slovní odpověď