02EXF2  >  Experimentální fyzika 2

Počet hodnotících: 23 / 96
Procento hodnotících: 23 %
|=====...............|

Zapsaných na předmět: 96 studentů.
Ukončilo předmět: 68 studentů.
|==============......| 70 %

Petráček Vojtěch Doc.RNDr. CSc. [ Přednášející, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [14]
  • Experimentální fyzika byla občas nudná, jindy zajímavá. Přišlo mi, že se zde probírají měřící metody, které člověk stejně brzy zapomene. A s většinou z nich se opět seznámí až při praktiku. Asi jde spíše o získání širšího přehledu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky v pátek odpoledne nic moc, chybí lepší studijní podklady.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavé, ale zbytečně nezatěžující.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Náplň předmětu se až příliš podobala ZFM, které jsme takřka všichni absolvovali už předtím...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Některá nezáživná až triviální témata (optické přístroje) jsou prostřídávána s poměrně náročnými (analog-dogital převodníky) a zajímavými (výroba polovodičových detektorů) přednáškami
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pohodový předmět, občas se člověk dověděl něco nového, občas oprášil znalost ZFM jen by se možná mohlo vynechat oprašování znalostí ze ZŠ, ale opakování matka moudrosti.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět již (konečně) obsahoval i něco jiného než informace obecně známé z UINZ a fyzikálních měření. Přesto mě příliš nezaujal.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět trpí tím, že přednáška je v pátek odpoledne. Dále by to chtělo nějak ucelit studijní materály neboť prezentace, které jsou k dispozici na webu neposkytují informace do potřebné hloubky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velmi užitečný předmět pro Fyzikální praktikum i k Fyzikálním měřením.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Příjemná nenáročná zkouška. Sice není všechno v prezentacích na webu, ale není problém si to dohledat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Člověk získá rozhled v tom, jak a čím se experimentuje. Nejzajímavější byla druhá půle tohoto semestru.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Trošku sem nepobral smysl tohoto předmětu.... Bez povinných přednášek a zápočtu, a jednorázovou zkouškou mi toho v hlavě moc nezůstalo...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • vyborny
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • nedostatecne materialy pro ziskani znalosti pred zkouskou - na webu sice nejake jsou ovsem nepostacuji pro ziskani zkousky
    Studijní průměr: neuveden

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [37]
1 : |============........| 62 % [23] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [23] 2.17
1 : |===.................| 13 % [3] 1 (výborně)
2 : |============........| 60 % [14] 2
3 : |====................| 21 % [5] 3
4 : |=...................| 4 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [22]
1 : |=...................| 4 % [1] nevyjádřeno
2 : |==================..| 90 % [20] ano
3 : |=...................| 4 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká