02FYS1  >  Fyzikální seminář 1

Počet hodnotících: 18 / 64
Procento hodnotících: 28 %
|======..............|

Zapsaných na předmět: 64 studentů.
Ukončilo předmět: 30 studentů.
|=========...........| 46 %

Svoboda Vojtěch Ing. CSc. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [16]
  • Předmět, kde záleží na každém, co si s ním udělá. Má-li nápad, povětšinou se ho může pokusit zrealizovat. Čím těžší, tím lépe. Nicméně je třeba myslet na to, že jsou i jiné předměty, jež by se neměly zanedbávat přípravou projektu.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Kvalita předmětu závisí na schopnostech studentů přednášet.
    Studijní průměr: neuveden
  • Myšlenka fyzikálního semináře se mi líbí. Možnost vytvořit zajímavý fyzikální pokus je vskutku úžasná.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nejzajímavější předmět semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • Některé práce byly opravdu velmi dobré, jiné studenti v rozporu s tím, co nedokázali jejich předchůdci ani velké světové organizace, zkoušeli bezvýsledně pořád znovu aniž by možná vůbec tušili, že oblast jejich zájmu má i jiné, možná zajímavější stránky než ty, kterým se věnovali.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nenarocny predmet.
    Studijní průměr: neuveden
  • občas se tu vyskytne zajímavý projekt
    Studijní průměr: neuveden
  • Pro mě nejlepší a nejzajímavější předmět prvního semestru, nemám žádné připomínky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět pro ty, co se o fyziku zajímají a mají ostatním co říct. Skvělý nápad zařadit tento předmět do 1. semestru, doporučuju chodit i pro ty, kdo si nezapíše. Bohužel dost výstupů je zaměřených na konkrétní technické detaily, hlavním účelem by mělo být obohacení publika.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skvělý předmět, naprosto odlišný od všech ostatních. Studenti obvykle v menších skupinkách pracují na vlastních projektech a v průběhu semestru je prezentují. Kvalita těchto příspěvků je samozřejmě různá, ale hlavní přínos je právě v té přípravě a prezentování vlastního projektu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Určitě si nenechte ujít. Je to vlastně jediná šance jak se zabývat v prvním semestru něčím praktickým. A Ing. Svoboda vám umožní všechny vaše zajímavé projekty. Doporučuji přemýšlet nad projektem a vybrat si něco co jste vždy chtěli sestrojit. Vlastní projekt je zajímavý, ale prezentace těch ostatních májí vždy velmi rozdílnou kvalitu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vážně jeden z nejlepších předmětů...
    Studijní průměr: neuveden
  • Velice rád jsem si odpočinul od poslouchání přednášek a vzal něco do ruky a konal.
    Studijní průměr: neuveden
  • veľmi zaujímavý
    Studijní průměr: neuveden
  • Výborný a nejzábavnější předmět.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vynikající příležitost seznámit se s kapacitami v oborech a vyzkoušet si, jak je složité vyrobit něco, co bude opravdu fungovat.
    Studijní průměr: neuveden

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [34]
1 : |==========..........| 52 % [18] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [18] 1.33
1 : |==============......| 72 % [13] 1 (výborně)
2 : |====................| 22 % [4] 2
3 : |=...................| 5 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [18]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |==================..| 88 % [16] ano
3 : |==..................| 11 % [2] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká