Svoboda Vojtěch Ing. CSc. :: [02FYS1] Fyzikální seminář 1

Další předměty
[02BPTF1] Bakalářská práce 1
[02DPTF1] Diplomová práce 1
[02FYS1] Fyzikální seminář 1
[02VUTF1] Výzkumný úkol 1
[02VUTF2] Výzkumný úkol 2
[02ZLSTF1] Zimní škola fyziky plazmatu/termojaderné fúze
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 17 / 30
Procento hodnotících: 56 %
|===========.........|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [10]
  • Jeho ochotu a snahu poradit. V případě, že si "nepřipadá jako odborník v oblasti," odkáže studenty na někoho, kdo poradí. Již od začátku vede studenty k velké míře samostatnosti.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Motivoval nás.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ochotu poskytnout čas a hmotné prostředky na projekty, dobře držel strukturu semináře (příspěvky se nenatahovaly atd.).
    Studijní průměr: neuveden
  • Ochotu pustit se téměř do všeho.
    Studijní průměr: neuveden
  • Při problému se vždy snaží pomoct... a toho si vážím.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přístup ke studentům.
    Studijní průměr: neuveden
  • To jaký je to člověk nebo jaký na mě aspoň dělá dojem.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ustretovy, pomaha studentom s experimentami na seminar
    Studijní průměr: neuveden
  • Vycházel maximálně vstříc.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zapálení pro každou blbost, psychologické působení na posluchače.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
  • Bohužel, pan inženýr je dost často pracovně vytížen a domluvit se s ním na rozumném termínu může být občas problém.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nic mě nenapadá. Nějaké drobné mouchy by se možná našly, ale proti tomu, že takový předmět vůbec existuje, jsou opravdu nepodstatné...
    Studijní průměr: neuveden
  • Nic mě nenapadá, opravdu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Sice mluví často o bezpečnosti, ale z práce v jeho blízkosti je člověk někdy i ,,vyděšen".
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Je skvělé, že tento předmět existuje, je to vynikající možnost se dozvědět spoustu zajímavých a užitečných věcí, leccos se přiučit, odpočinout si od matematiky a teoretické fyziky a podívat se trochu víc do toho, jak vlastně vypadá badatelská práce...Vivat, Fyzsem!
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [17]
1 : |=============.......| 64 % [11] 1 (výborný)
2 : |======..............| 29 % [5] 2
3 : |=...................| 5 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [17]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |===================.| 94 % [16] Odpovídající
4 : |=...................| 5 % [1] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
1 : |============........| 60 % [3] Slovní odpověď