02GMF1  >  Geometrické metody fyziky 1

Počet hodnotících: 6 / 14
Procento hodnotících: 42 %
|========............|

Zapsaných na předmět: 14 studentů.
Ukončilo předmět: 11 studentů.
|================....| 78 %

Šnobl Libor Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Tolar Jiří Prof.Ing. DrSc. [ Přednášející, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [4]
  • Asi nejabstraktnejsi predmet matematickych fyziku v tomto semestru
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět, který člověku ukáže základní zákruty diferenciální geometrie. Příliš technické důkazy byly rozumně vynechány, ale důkazy zásadních tvrzení byly provedeny.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Úvod do diferenciální geometrie. Celkem krásný, i když náročný, předmět, který se hodí později např. do OR atd.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z hlediska matematického popisu fyzikálních systémů důležitý předmět. Myslím ale, že by mohl být přednášen přehledněji a názorněji. Student spotřeboval příliš mnoho úsilí na to, aby si uvědomil, že abstraktní a složitě vypadající objekty definované na tabuli mají vlastně docela intuitivní význam. Toto úsilí by se mohlo směřovat jinam, pokud by výklad ještě více spojoval abstraktní popis s názornými a intuitivními fyzikálními představami.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [10]
1 : |============........| 60 % [6] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [6] 2.50
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborně)
2 : |=============.......| 66 % [4] 2
3 : |===.................| 16 % [1] 3
4 : |===.................| 16 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [6]
1 : |===.................| 16 % [1] nevyjádřeno
2 : |=================...| 83 % [5] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká