Šnobl Libor Ing. Ph.D. :: [02GMF1] Geometrické metody fyziky 1

Další předměty
[02BPMF1] Bakalářská práce 1
[02DRG] Diferenciální rovnice, symetrie a grupy
[02DPMF1] Diplomová práce 1
[02GMF1] Geometrické metody fyziky 1
[02KF] Kvantová fyzika
[02VUMF1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 6 / 12
Procento hodnotících: 50 %
|==========..........|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
  • Je extra chytrý a hodně rozumí fyzice (teoretické) i matematice.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jeho stare dobre ftipky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Sečtělost v matematické a fyzikální literatuře, orientaci ve vykládané látce, plynulé a sofistikované vyjadřování.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zopakování potřebné teorie před procvičováním dotyčné látky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • předmětu opravdu rozumí, smysl pro humor
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
  • Cvičící by mohl o trochu snížit tempo výkladu. Občas lze tušit, že to, co říká, dává dobrý smysl, unavený a zahlcený mozek posluchače ale nestíhá vše sledovat, a nemusí tedy být schopen ani položit dobře mířený dotaz.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Když už si cvičící všimne, že je počítající v koncích (což se stává i na začátku příkladu), tak málokdy dokáže rychle a efektivně poradit, co je třeba s příkladem opravdu udělat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Občas vysvětluje tak rychle, že ho nejde stíhat. Chtělo by to trochu zpomalit. I úprav v rovnicích občas dělá až příliš mnoho najednou a člověk se v tom pak ztratí a už jen kouká a opisuje, aniž by tomu rozumněl.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zpomalit. Spatne cleneny mluveny projev. Prestoze po formalni strance je vse v poradku (taktez struktura latky), chybi durazy na dulezite veci. Projev pusobi "slitym" dojmem a spatne se vnima.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • někdy by to chtělo trochu podrobnější vysvětlení toho, co píše na tabuli
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Bylo by třeba zařadit více jednodušších ilustrujících případů. Je značně paradoxní, že jediný příklad, na kterém byly všechny probrané jevy spočítány opravdu názorně a pochopitelně se objevil až na poslední hodině a týkal se Lieových grup.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení celkem dobře pokrývala přednášku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [6]
1 : |=======.............| 33 % [2] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 33 % [2] 2
3 : |=======.............| 33 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [6] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď