02ZFM1  >  Základy fyzikálních měření 1

Počet hodnotících: 50 / 204
Procento hodnotících: 24 %
|=====...............|

Zapsaných na předmět: 204 studentů.
Ukončilo předmět: 203 studentů.
|====================| 99 %

Škoda Libor Ing. [ Přednášející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [28]
  • Zcela zbytěčný předmět
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jako úvod do praktik je předmět fajn, nicméně pokud má student pocit, že mámálo času, není nezbytný. Moudra, která inženýr Škoda pronáší ovšem dost často stojí za to. Z hlediska nových informací (alespoň pro mě) by se vše vešlo do tří přednášek (především chyby měření).
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • exelentně
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Dobrý předmět pro lidi, co neměli příležitost dostat se k nějakému měření, zápočet je za docházku + splněné domácí úkoly.
    Studijní průměr: neuveden
  • dva kredity skoro zadarmo
    Studijní průměr: neuveden
  • Jednoduché 2 kredity, oddechovka.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jeho náplň se překrývá s náplní předmětu Experimentální fyzika 1, nechápu, proč jsou v nabídce oba tyto předměty s tím, že ZFM je dřív ale EXF je zase pro nějaká zaměření povinná.
    Studijní průměr: neuveden
  • Je zajimavy a dobre prepravuji na praktiku.
    Studijní průměr: neuveden
  • Náplň předmětu byla docela fajn, hlavně jako příprava na ZFM2. Měl bych však velké výhrady k tomu, jak jej vede pan inženýr Škoda.
    Studijní průměr: neuveden
  • Opravdu zajímavý předmět, zejména díky přednášejícímu :-D
    Studijní průměr: neuveden
  • Pan ing. Škoda se ve své propagaci nespletl, když ZFM označil za nejlepší předmět a všem ho doporučoval. Poměrně nudným výkladem se nesl vtip za vtipem, některé i opakovaně. Jen by se mohl naučit chodit včas.
    Studijní průměr: neuveden
  • Poměrně nudný předmět podaný dobrým způsobem. Nicméně pokud se člověk chce dostat do praktik, je dobré to všechno znát.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pro nás, kteří jsme k fyzice z experimentálního hlediska na střední nepřišli je to jistě příosné a bude se hodit v praktiku. Polopaticky jsme se naučili některá zálkadní fakta a dovednosti.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pro někoho, kdo nikdy nezažil nějaké vyhodnocování experimentů (např. praktik na střední škole) se tento předmět určitě hodí
    Studijní průměr: neuveden
  • pro někoho, kdo už měl laborky asi zbytečný
    Studijní průměr: neuveden
  • Prostě základ do měření
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět je zábavný, díky panu Škodovi.
    Studijní průměr: neuveden
  • přemět mi příšel nezajímavý
    Studijní průměr: neuveden
  • Skvělá příprava na praktika
    Studijní průměr: neuveden
  • Strucny uvod do zakladu mereni.
    Studijní průměr: neuveden
  • Super.
    Studijní průměr: neuveden
  • Určitě se hodí jako příprava pro fyzikální praktika v dalších semestrech. Nicméně tak půlka přednášek odpadla a zbytek byl neuvěřitelně zmatený.
    Studijní průměr: neuveden
  • Úvod do měření fyzikálních veličin. Prozatím jen teoretický, což si naštěstí každý vynahradí v letním semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • užitečné seznámení se s měřícími metodami pro ty, kteří, stejně jako já, neměli na gymnáziu nic podobného.
    Studijní průměr: neuveden
  • Užitečný a zajímavý
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi jemný úvod do měření. Moc nových informací jsem se nedověděl, ale je to nejspíš dobrá příprava na ZFM v letním semestru, která se hodí jako příprava na praktika...
    Studijní průměr: neuveden
  • zajimavé
    Studijní průměr: neuveden
  • Základní poznatky o měření a zpracování dat, rozšířené později v experimentální fyzice.
    Studijní průměr: neuveden

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [78]
1 : |=============.......| 64 % [50] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [50] 2.00
1 : |======..............| 28 % [14] 1 (výborně)
2 : |===========.........| 56 % [28] 2
3 : |==..................| 8 % [4] 3
4 : |=...................| 4 % [2] 4
5 : |=...................| 4 % [2] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [50]
1 : |....................| 2 % [1] nevyjádřeno
2 : |====================| 98 % [49] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká