Škoda Libor Ing. :: [02ZFM1] Základy fyzikálních měření 1

Další předměty
[02LCF1] Laboratorní cvičení z fyziky 1
[02UMAT] Úvod do fyziky materiálů pro experimentální jadernou fyziku
[02ZFM1] Základy fyzikálních měření 1
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 37 / 203 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 18 %
|====................|
SUM : Celkové hodnocení [37] 1.65
1 : |==========..........| 51 % [19]  
2 : |=======.............| 35 % [13]  
3 : |==..................| 10 % [4]  
4 : |....................| 2 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [9]
  • cool
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Byly dost zmatené a dost jich odpadlo.
    Studijní průměr: neuveden
  • byly povinné
    Studijní průměr: neuveden
  • celý kurz by se dal stihnout asi za dvě a půl přednášky
    Studijní průměr: neuveden
  • Dost často pěkná nuda, protože se probíralo to, co znám (a asi znají všichni). Ale když je účast nutná... tak aspoň že pan Škoda přihodil nějaký vtípek. Jo, ještě ty hodiny nemusely být v úterý v čas oběda (vážně nevím, proč nám i sobě pan Škoda organizuje rozvrh takhle), protože když někdo od 7:30 do 18:00 sedí na hodinách, které všechny vyžadují povinnou účast, tak mu v poledne sakra kručí v žaludku a to nemluvím o těch šesti večer. Kdybych chtěl zhubnout, třeba bych někdy popoběhnul na autobus.
    Studijní průměr: neuveden
  • Naladí vás dobrou náladou po zbytek dne.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nekdy velice zjednoduseny vyklad.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nic moc. Dozvěděli jsme se sice pár věcí, co se nám hodila v praktikách na ZFM2, ale jinak jsem na ty přednášky chodil jen kvůli povinné účasti.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zábavné, zajímavé.
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [20]
  • komik)
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Dokáže si udržet respekt a pozornost studentů. I když z nás dělal Hloupé, zfm byl jediný předmět, na kterém se ke mě vždy dostala prezence bez toho, abych se o ni musela starat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Dokáže zaujmout, přednášku zpestřuje vtipy nebo pokusy o ně
    Studijní průměr: neuveden
  • Humor.
    Studijní průměr: neuveden
  • kamarádský přístup
    Studijní průměr: neuveden
  • Oceňuji vtipný výklad a skutečnost, že předmět nedělal důležitějším než je. Přizpůsobil ho opravdu těm, kteří v této oblasti mají téměř nulové znalosti, takže se vše dalo pochopit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ochotu odpovídat i hloupé dotazy.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednáší poutavě, není to nuda a udržuje tím pozornost.
    Studijní průměr: neuveden
  • přednášky udělá zábavné svými hláškami i činy
    Studijní průměr: neuveden
  • snaží se, aby výkladu všichni opravdu rozuměli
    Studijní průměr: neuveden
  • Srozumitelný, vcelku vtipně podaný výklad, názorné náresy na tabuli.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vše se snaží vysvětlit lidsky a navíc má hlas jako Svěrák, tak se to i dobře poslouchá
    Studijní průměr: neuveden
  • Vtip - jakkoli obyčejnou látku dokáže podat zábavně. Vědomosti nabyté zábavnou formou si pak člověk zapamatuje snáz. Názornost a srozumitelnost.
    Studijní průměr: neuveden
  • vtípky, schopnost udržet si pozornost
    Studijní průměr: neuveden
  • Vtipný výklad často ne z rovna záživných věcí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vtipný výklad, dostatečné vysvětlení.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vtip. Umí mluvit.
    Studijní průměr: neuveden
  • ze začátku odlehčený výklad různými vtípky, později už to je trochu trapné
    Studijní průměr: neuveden
  • Zpočátku - tak první 3 přednášky - humor. Byl vstřícný a ochotný poskytnout konzultace, pověděl nám docela dost postřehů z praxe. Nedělal velký problém z toho, když někdo chyběl na páteční odpoledky v letním semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • Že se snaží být zábavný, taky chce dát studentům něco do budoucího života na jaderce
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [21]
  • nic
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Bylo by dobré, kdyby byla možnost najít si zápisy z přednášek na webu
    Studijní průměr: neuveden
  • Chodit včas na přednášky a nastavit si projektor dřív, než má přednáška začít a pak s tím neztrácet čas. Celkově lépe využívat čas.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jeho vtípky jsou sice milé, ale rychle se oposlouchají a pak nepůsobí dobře.
    Studijní průměr: neuveden
  • Je to zmatkař. Jakmile se přejde od trivialit ke vzorcům, nic moc nevysvětlí a nakonec se zjistí, že tomu sám moc nerozumí. Týden nato se omlouvá za mystifikaci, ale opět to zmotává. Vzorce by chtělo nějak odvodit nebo alespoň říct jejich smysl.
    Studijní průměr: neuveden
  • méně demokratického hlasování
    Studijní průměr: neuveden
  • Méně vtipů
    Studijní průměr: neuveden
  • Mit pripraveny projektor.
    Studijní průměr: neuveden
  • mohl by začít chodit včas
    Studijní průměr: neuveden
  • Myslím, že by mohl ubrat sice vtipných, ale zdlouhavých komentářů a více tak zhustit výklad.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nebylo by špatné přinést někdy přístroj na přednášku a předvést ho "online". Nebo by se hodila alespoň fotka, nákres není vždy úplně odpovídající.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nechodit pozdě a když, tak se aspoň omluvit
    Studijní průměr: neuveden
  • Pan inženýr na přednášku nepřišel ani jednou včas (průměrné zpoždění bylo 10 minut). Kvůli tomu jsme vždycky na konci něco nestihli, což se nasčítalo zhruba na dvě kompletní přednášky, které jsme pak museli absolvovat v letním semestru v pátek odpoledne (mimochodem, právě to odradilo mnohé od zapsání ZFM2). Samotné přednášky pak byly dost poznamenány jeho neustálým opakováním stále stejných vtipů v různých obměnách, které byly opravdu vtipné někdy na začátku - hooooodně jsme toho nestihli (další 3 nebo 4 páteční odpoledky v leťáku). Také by mohl někdy vzít nějaký přístroj s sebou - já jsem třeba na gymnáziu měl fyzikální laborky asi dvakrát a v životě jsem neviděl například libelu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášející by měl zlepšit svou dochvilnost už proto, že to není dobrý příklad pro studenty. Také by se měl lépe seznámit s ovládáním audiovizuální techniky ve 103, aby pak pravidelná část přednášky nebyla zabrána spouštěním projektoru a připojení na počítač.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášející by mohl omezit neustále se opakující vtípky, které přestanou být vtipné už na 2. přednášce a taky to trapné zkoumání podpisů při udělování zápočtu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Své poznámky použité k výkladu by mohli být v elektronické formě (není potřeba jej někam umisťovat na internet, pouze kvůli přehlednosti), občas je náročné rozluštit rukopis vyučujícího, jinak vše v pořádku.
    Studijní průměr: neuveden
  • trochu zrychlit tempo, nevracet se několikrát ke stejné problemtice
    Studijní průměr: neuveden
  • umístit poznámky, resp. přednášky, na internet. (pokud jsou, tak někam, kde má člověk šanci je najít)
    Studijní průměr: neuveden
  • Určitě by nevadilo, kdyby netrval na tom, abychom měli vypnuté notebooky... proč bychom si (my, co neusneme) měli vychutnávat dvě hodiny bezbřehé nudy, když spící studenti mu nevadí? Určitě by nemusel na sebe strhávat veškerou pozornost (taky bychom se mohli věnovat látce, že?) a nemusel by používat stále stejné vtipné hlášky. Obzvlášť pokud vtipu používá vícekrát za hodinu po několik týdnů (prostě furt). NIcméně některé jeho věty jsou opravdu lahůdky...
    Studijní průměr: neuveden
  • více slidů na net, pro ty, co si to nestihnou opsat na hodině nebo to nestihnou
    Studijní průměr: neuveden
  • v práci se zobrazovací technikou
    Studijní průměr: neuveden

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [22]
1 : |============........| 59 % [13] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [37]
1 : |===================.| 94 % [35] 90%-100%
2 : |....................| 2 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 2 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [37] 1.65
1 : |==========..........| 51 % [19] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 35 % [13] 2
3 : |==..................| 10 % [4] 3
4 : |....................| 2 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [46]
1 : |===========.........| 54 % [25] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [41]
1 : |==========..........| 48 % [20] Slovní odpověď