04AP1  >  Angličtina P1

Počet hodnotících: 18 / 82
Procento hodnotících: 21 %
|====................|

Zapsaných na předmět: 82 studentů.
Ukončilo předmět: 74 studentů.
|==================..| 90 %

Clarke Dunstan Bc. [ Cvičící ]
Čápová Hana Mgr. [ Cvičící ]
Dvořáková Irena prom.fil. [ ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [12]
  • K mému překvapení jsem se dokonce i něco naučil.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Kurz v úterý večer byl neskutečně nabouchaný, prospělo by jiné rozmístění angličtin v rozvrhu, aby na studenty s druhým cizím jazykem nevyšel pouze jeden termín.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pokročilá angličtina nebyla příliš pokročilá. Představoval bych si spíš čtení náročnějších a odborných textů a třeba diskuzi o obsahu než zkoumání gramatických jevů typu spojky a trpný rod, které podle mě není příliš praktické, neodpovídá úrovní a při 2 hodinách týdně ani to nelze dělat pořádně.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Požadavky na získání zápočtu vůbec neodpovídají kreditovému ohodnocení. Vypracování dvou domácích prací a příprava na zápočtový test zabraly během semestru času stejně jako předměty, které byly kreditově ohodnoceny jako obtížnější.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • bylo by hezke, kdyby nam to taky neco dalo
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ikdyž je má AJ na dobré úrovni, tak se mi i přesto zdál předmět spíše obtížný, neboť s úkolama jsem si dal velkou práci a asi jen rodilý mluvčí z nich může dostat plný počet...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jako u všech jazyků platí, že toto opravdu není jednokreditový předmět.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nenáročné, stačilo by 45 minut týdně.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět je dobře koncipován, je nenáročný na přípravu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výuka není příliš strukturovaná, nedochází k přílišnému prohloubení znalostí studentů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Akorát se rozšiřuje slovní zásoba ze SŠ jinak se toho člověk moc nového nenaučí - ono když je na cvičení 30 lidí, tka to neni překvapivé
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Náročnost předmětu - časová i obsahová - je mnohem větší než u ostatních jednokreditových předmětů, a větší než u několika předmětů ohodnocených více kredity.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [30]
1 : |============........| 60 % [18] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [18] 2.11
1 : |====................| 22 % [4] 1 (výborně)
2 : |=========...........| 44 % [8] 2
3 : |=======.............| 33 % [6] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [18]
1 : |=...................| 5 % [1] nevyjádřeno
2 : |=======.............| 33 % [6] ano
3 : |============........| 61 % [11] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká