Clarke Dunstan Bc. :: [04AP1] Angličtina P1

Další předměty
[04AMZK] Angličtina M zkouška
[04AP1] Angličtina P1
[04AP3] Angličtina P3
[04APZK] Angličtina P zkouška
[04ABZK] Angličtina - státní zkouška
[04ABO1] Práce s odborným textem 1
[04ABI] Prezentace a interpretace textu
[04ABK1] Rozvíjení řečových dovedností 1
[04ABK3] Rozvíjení řečových dovedností 3
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 16 / 59
Procento hodnotících: 27 %
|=====...............|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [9]
  • preferování interakce mezi samotnými studenty
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • že je rodilý mluvčí
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Clark dá hodně na komunikaci, což je velice prospěšné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • "cool"
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Příjemný vyučující.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Snahu i přes dané témata a materiály naučit co nejvíce.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ze je rodily mluvci
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jen to, že je rodilý mluvčí a tím pádem je hodina vedená pouze v angličtině.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Je v pohodě, snaží se studenty naučit, donutit je pracovat a je na něm i v 7 večer vidět nadšení
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
  • Materiály na internetu jsou dost obsáhlé a při hodinách se používá jen malá část. Typicky: pětistranný dokument a použijí se 2.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Hodnocení esejí se mi zdálo poněkud přísné, zápočtový test už byl více odpovídající úrovně.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Probírat důležitější věci, hodnotit eseje přiměřeně a objektivně, dosud jsou zřejmě vyhodnocovány generátorem náhodných počtů bodů a neodpovídají skutečné kvalitě textu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V přípravě na eseje. Přišlo mi, že věnovat se jim jen v jednom týdnu, když za každou je 25 bodů ze 100, je málo času na dostatečné pochopení dané problematiky a následně i napsání eseje.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vždy nejdřív brainstorming k danému tématu, potom to téma rozebíráme ve dvojicích a na závěr opět se třídou. Čili třikrát zazní úplně stejné věty.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nikomu z nás nevyhovoval systém vedení výuky ve stylu "přečíst článek, diskutovat o něm ve dvojicích až čtveřicích, diskutovat o nějakém konkrétním typu textu (summary, abstract,...) a přečíst příklad k danému typu textu", když to takhle bylo každou hodinu. Zlepšit tedy rozhodně záživnost hodin. Pak také studijní texty, protože nikoho z nás nezajímá počet prodaných CD a kazet z let 19...-2000. A nároky na zápočet. Získal jsem 97 %, neměl jsem tedy s předmětem problém. Mé hodnocení nároků - příliš vysoké - tedy reaguje na to, že jsme měli napsat 2 texty a závěrečný test. Test je v pohodě, ale ty texty nám nic nedaly. Zvlášť, když jsme se nedozvěděli, jak že to cvičící v ideálním případě chce, a co jsme dělali za chyby.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • 1 kredit je za jazyk strašně málo.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Moc lidí. Ale to je spíše chyba KJ, která si nedokázala skoordinovat jednotlivé jazyky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Probírají se některé zbytečné věci, studenti z toho nemají přílišný užitek.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [16]
1 : |===========.........| 56 % [9] 1 (výborný)
2 : |====................| 18 % [3] 2
3 : |====................| 18 % [3] 3
4 : |=...................| 6 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [16]
1 : |=...................| 6 % [1] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |============........| 62 % [10] Odpovídající
4 : |======..............| 31 % [5] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [8]
1 : |============........| 62 % [5] Slovní odpověď