04AP3  >  Angličtina P3

Počet hodnotících: 15 / 62
Procento hodnotících: 24 %
|=====...............|

Zapsaných na předmět: 62 studentů.
Ukončilo předmět: 54 studentů.
|=================...| 87 %

Clarke Dunstan Bc. [ Cvičící ]
Čápová Hana Mgr. [ ]
Dvořáková Irena prom.fil. [ ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [13]
  • Angličtina, jako obvykle v podání naší školy zcela nepřínosná.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • jazyky, ostuda našeho studijního programu...bohužel, jsou opravdu potřeba...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • O smyslu důkladného studia anglického jazyka nelze pochybovat. V ideálním případě by předmět AP nebyl jen třísemestrální, ale pokrýval by celé bakalářské studium. To by umožnilo systematizovat jeho náplň, která se nyní jeví poněkud roztříštěná. Nahodile působící exkursy do stylistiky a odborné angličtiny se totiž mísí se zdlouhavým opakováním základních gramatických pojmů, které by měl člověk znát již ze střední školy.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět s poněkud rozporuplným obsahem - cvičení na poslech a porozumění textu, stejně jako odbornější témata bych hodnotil kladně, avšak až zbytečný důraz na gramatiku, kterou bych raději viděl více okrajově, tomuto předmětu určitě škodí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • The most useful lesson on the faculty.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Tisíckrát lepší, než francouzština, mělo to systém, cíl a do toho cíle to dospělo. Nevím, jestli jsem se naučila hodně nových věcí, minimálně jsem si ale příjemně zopakovala co jsem věděla. Na druhou stranu, možná to byo zbytečně měkký... Bylo by lepší třeba dávat víc čtení na doma, odpovídat na otázky, hledat v textu např. synonyma... na cvičeních se pak čtením ztrácí čas, kterej se mohl věnovat konverzaci.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • malá hodinová dotace vzhledem k důležitosti jzyka
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • některé části velmi dobré, některé dost slabé. oceňuji nutnost prezentace na závěr.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pojetí angličtiny mi příliš nevyhovuje z mnoha důvodů (nesourodost studentů z hlediska zaměření - každé potřebuje v angličtině důraz na něco jiného, příliš mnoho studentů na hodině, nepříliš vhodně volená náplň předmětu, ...).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na předmět chodí příliš mnoho studentů, je tedy těžké se dostat ke slovu a jazyk si procvičit. Také se učí málo odborné teminologie.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Než jsem se u zkoušky vzpamatoval, co se po mně chce, tak byl konec. Zkouška mi přišla zbytečně lehká.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zajímavá témata. Rozvolnění tempa a požadavků oproti min. semestrům způsobilo nesoustředění během výuky.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Pro me prijemny nenarocny predmet, prsto zapocet za 1 kredit neadekvatni (alespon ze zkouska se pocitala zvast)
    Studijní průměr: neuveden

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [28]
1 : |===========.........| 53 % [15] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [15] 2.60
1 : |===.................| 13 % [2] 1 (výborně)
2 : |=======.............| 33 % [5] 2
3 : |========............| 40 % [6] 3
4 : |=...................| 6 % [1] 4
5 : |=...................| 6 % [1] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [15]
1 : |===.................| 13 % [2] nevyjádřeno
2 : |============........| 60 % [9] ano
3 : |=====...............| 26 % [4] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká