Clarke Dunstan Bc. :: [04AP3] Angličtina P3

Další předměty
[04AMZK] Angličtina M zkouška
[04AP1] Angličtina P1
[04AP3] Angličtina P3
[04APZK] Angličtina P zkouška
[04ABZK] Angličtina - státní zkouška
[04ABO1] Práce s odborným textem 1
[04ABI] Prezentace a interpretace textu
[04ABK1] Rozvíjení řečových dovedností 1
[04ABK3] Rozvíjení řečových dovedností 3
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 13 / 54
Procento hodnotících: 24 %
|=====...............|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
  • I really appreciate that we didn"t do filling exercises. I haven"t learned anything from them.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jeho nadšení pro předmět díky kterému hodiny nebyly nudné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Umí anglicky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Umí dobře anglicky, jak by taky ne ;-). Je vtipný, připravuje zajímavé články, snaží se vzbudit diskuzi. Ačkoli o naší odbornosti moc neví, snaží se připravovat náměty ke konverzaci.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • ...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dobrou náladu, chodil dobře připravený, nicméně pojetí předmětu jako celku pokulhávalo
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Rodilý mluvčí je nejlepší možnost jak se jazyk naučit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pozitvni pristup, vzdy plny energie. Muj oblibeny cvicici.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [8]
  • Naučit se dobře obodovat hodnocená cvičení v průběhu roku - body přidělené za esej či za prezentaci u většiny lidí vůbec neodpovídaly předvedenému výkonu. Nemyslím si, že je správně, když maximum bodů, které kdy kdo z těchto úkolů dostal je cca 21/25.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Podezřelé hodnocení testů, úkolu atd. Učit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pokulhává práce s počítačem, ale to by nevadilo. Spíš je zvláštní jeho systém známkování. Chápu, že je těžký oznámkovat slohovku, ale dávat body za obsah u postupu práce mi přijde trochu "mimo mísu". To samý platí pro prezentaci. Spíš mi přijde, že ta čísla, počty bodů za úkol, tak nějak hází od boku. Na druhou stranu, zkouška je docela v pohodě, teda alespoň mně naprosto vyhovoval způsob diskuze o gramatických jevech a jejich příkladech v zadaném článku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • v systematičnosti hodnocení
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • ...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Lépe umět zvládnout ty obrovské skupiny lidí, co mají angličtinu společně - donutit více k aktivitě a systematické přípravě. Co se týče zkoušení - zkouška nebyla dle mého příliš objektivní (lidé, kteří by si zasloužili dle mého áčko, odcházeli s céčkem). Závěrečné přepočítávání (na windowsovské kalkulačce) bodů, které přidělil za jednotlivé hodnocené kategorie, poměrně znečitelňuje výsledné hodnocení, většina lidí zkrátka dostane C. To samé hodnocení úkolu Description - téměř všichni dostali skoro identický počet bodů (zhruba se pohybující kolem 3/5 možných bodů).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Měl by více motivovat studenty, aby sami mluvili
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Rozhodně systém hodnocení
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [7]
  • Na cvičení jsme udělali řadu věcí, které v podstatě neměly žádný smysl. Udělali jsme např. nějakou gramatiku (kterou už jsme měli znát ze střední školy), ale bez pořádného souvislého výkladu -> efekt nula.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nebylo by špatné, kdyby si katedra jazyků dala více práce s rozvrhem. Protože aby se kryly vzájemně dva jazyky polovině ročníku, to snad nemůže být normální. Potom na jednom cvičení je 30 lidí a účel se naprosto míjí s účinkem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Protože mi nebyl k hodnocení nabídnut předmět Angličtina P zkouška, chtěl bych se zde vyjádřit ke způsobu klasifikace tohoto předmětu. Počty bodů udělené za písemnou část zkoušky (ale i za některé úkoly v AP3 v průběhu semestru) působily často nahodile, příliš mnoho bodů bylo strháváno za vedlejší věci, zatímco některé důležité byly opomíjeny. Člověk mohl nabýt dojmu, že na samotném jeho výkonu nezáleží. Celkově bylo obtížné dostat dobrou známku. Možná se jedná o moderní "západní" styl, kdy nejlepšího ohodnocení dosáhne jen ten, kdo píše lépe než Shakespeare - to lze samo o sobě akceptovat. Na známce z AJ však bohužel závisí možnost zahraničního výjezdu, a důsledky takové klasifikace tak mohou být nespravedlivé.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • špatný systém, vymyslet jinak...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • ...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Náplň není příliš ideální.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • 04AP3 neni narocnym predmetem, ziskani zapoctu je relativne snadne, zkouska je teprve zkouskou :)
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [13]
1 : |=====...............| 23 % [3] 1 (výborný)
2 : |========............| 38 % [5] 2
3 : |======..............| 30 % [4] 3
4 : |=...................| 7 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [13]
1 : |=...................| 7 % [1] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |=================...| 84 % [11] Odpovídající
4 : |=...................| 7 % [1] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [15]
1 : |===========.........| 53 % [8] Slovní odpověď