12PIN2  >  Praktická informatika pro inženýry 2

Počet hodnotících: 9 / 51 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 17 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 51 studentů.
Ukončilo předmět: 27 studentů.
|==========..........| 52 %

Jerie Jan Ing. [ ]
Pour Tomáš Ing. [ Cvičící ]
Šiňor Milan Doc.Dr.Ing. [ Cvičící, Přednášející ]
Šteklová Magdaléna Ing. [ ]
Šumová Věra Ing. [ ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [5]
  • Maple je užitečný nástroj (i když ne úplně uživatelsky přívětivý), předmět byl určitě přínosem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Seznámení s matlabem. Nepříliš hluboké (to bych ale předmětu nevyčítal, až člověk bude matlab potřebovat, tak se s ním sžije), ale určitě užitečné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Celý předmět se točí okolo Maple a je docela příjemný.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Úvod do Mapleu, který je dobrou studijní pomůckou.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Maple se určitě hodí a jsem rád, že jsem se se základy v tomto předmětu seznámil.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [14]
1 : |=============.......| 64 % [9] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [9] 2.00
1 : |====................| 22 % [2] 1 (výborně)
2 : |===========.........| 55 % [5] 2
3 : |====................| 22 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [9]
1 : |==..................| 11 % [1] nevyjádřeno
2 : |===============.....| 77 % [7] ano
3 : |==..................| 11 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká