Šiňor Milan Doc.Dr.Ing. :: [12PIN2] Praktická informatika pro inženýry 2

Další předměty
[12AF] Atomová fyzika
[12DPIF1] Diplomová práce 1
[12BFY3] Fyzika 3
[12NF] Nanofyzika
[12PIN2] Praktická informatika pro inženýry 2
[12VPF] Vybrané partie z fyziky
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 9 / 27
Procento hodnotících: 33 %
|=======.............|
SUM : Celkové hodnocení [9] 2.00
1 : |=======.............| 33 % [3]  
2 : |=======.............| 33 % [3]  
3 : |=======.............| 33 % [3]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [6]
  • PIN 1,2 i 3 jsou na tom stejně. Bez počítače z povahy věci není přednáška velký přínos, s ním je to druhé cvičení. Materiály jsou navíc dostupné na internetu a přednáška přímo konkuruje pátečnímu obědu. Ikdyž doc. Šiňor rozhodně nevykládá špatně, toto jsou příliš silné argumenty. Přednáška k tomuto předmětu mi přijde téměř zbytečná.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět jsem měl hlavně kvůli kreditům, maple jsem již znal dříve.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ve druháku bohužel opravdu není času nazbyt...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na přednášky jsem moc nechodil, nedělo se tam nicmoc zajímavého a vše potřebné jsem se vždydozvěděl na cvičeních.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky jsou slabým místem tohoto předmětu. Nejsou udělány dostatečně zajímavým způsobem
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V tak velké místnosti, jakou je T-201, se čtyři lidé při přednášce ztrácí- lepší by bylo trochu méně prostorově obdařené prostředí
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Cvičení s J. Hanušem byla fakt dobrá :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
  • Váží si svých studentů (tedy alespoň těch, kteří na přednáškách zbyli), vždy se na počátku přednášky zeptá, o čem by studenti chtěli slyšet- co je zajímá
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • Lépe se připravit na výklad o těch částech Maplu, které nepoužívá tak často- někdy se stalo, že jsem hodnou chvíli hledali překlep v zápisu nebo zkoušeli, jak by asi měl vypadat ten který příkaz
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Možná by měl více přednášet o praktických využitích Maplu a ne jen předčítat, na co je jaké tlačítko ( to nám stejně vždy zopakují na cvičeních).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Způsob přednášení by se měl změnit. Lepší struktura by byla, kdyby funkce byly představovány v tématických celcích a předváděny postupy jak řešit určité problémy.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Měli jsme napsat test a program (ten zabral trochu víc času - díky přívětivosti Maplu).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [13]
1 : |===========.........| 53 % [7] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [8]
1 : |==..................| 12 % [1] 90%-100%
2 : |==..................| 12 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |===============.....| 75 % [6] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [9] 2.00
1 : |=======.............| 33 % [3] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 33 % [3] 2
3 : |=======.............| 33 % [3] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [7]
1 : |===========.........| 57 % [4] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3]
1 : |====================| 100 % [3] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [3] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] Slovní odpověď