15CH1  >  Obecná chemie 1

Počet hodnotících: 36 / 133
Procento hodnotících: 27 %
|=====...............|

Zapsaných na předmět: 133 studentů.
Ukončilo předmět: 127 studentů.
|===================.| 95 %

Motl Alois Ing. CSc. [ Cvičící, Přednášející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [25]
  • Předmět se hodí jen některým zaměřením, nicméně je na něm poměrně plno. Pokud je v posluchárně klid, není problém. Co je vhodné odpřednášet a co nikoli, to teď nedokáži posoudit.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Čekal bych hlubší informace.
    Studijní průměr: neuveden
  • Dávačka
    Studijní průměr: neuveden
  • Je dobré, že máme taky něco jiného něž matematiku a fyziku.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jsem spokojen.
    Studijní průměr: neuveden
  • Kdo měl chemii šest lat na gymnáziu, tak se jednalo spíše o opakování, ale také o rozšíření náhledu na chemii a nové myšlenkové postupy při řešení daných problémů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Náplň předmětu neodpovídá představě chemie ze SŠ. Berou se nejzajímavější partie na rozhraní chemie a fyziky. Absolutně žádné šprtání.
    Studijní průměr: neuveden
  • Opakování ze střední, doplnění různých souvislostí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Poutavé přednášky
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět je velmi dobrý, poznatky se hodí i v ostatních předmětech.
    Studijní průměr: neuveden
  • předmět spíše uzavřel a shrnul středoškolskou chemii, většinu z věcí probíraných na přednáškách jsem již znala, možná bych ocenila program přednášek, aby případně ti, co měli chemii na střední, mohli chodit jen na ty přednášky, na kterých se dozvědí něco nového.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášející je v pohodě a předmět je nenáročný, akorát po těch třech hodinách člověku zdřevnatí zadek.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášející si dokáže získat pozornost i ve večerních hodinách svým specifickým vyjadřováním. Obavy, že už jsme během zimního semestru shlédli celou bázi úsměvných výrazů, se nepotvrdily, a tak velice rád pokračuji v Chemii 2. Stále mi má co říci.
    Studijní průměr: neuveden
  • Příjemné vyprávění, však časté myšlenkové skoky
    Studijní průměr: neuveden
  • Příliš se počítá s vědomostmi z chemie ze střední školy a ne všichni měli chemii déle než 1 rok na střední.
    Studijní průměr: neuveden
  • rozšířená středoškolská chemie
    Studijní průměr: neuveden
  • Rozšířená středoškolská chemie, v podání přednášejícího zajímavé, ale jelikož to bylo pozdě odpoledne, už člověk moc nevnímal
    Studijní průměr: neuveden
  • Shrnutí a rozšíření látky Gymnázia
    Studijní průměr: neuveden
  • SŠ chemie,velmi zajímavý byl způsob vyčíslování rovnic(dle mě i použitelný na SŠ, přišel mi jednodušší než křížové pravidlo)
    Studijní průměr: neuveden
  • velice přínosné
    Studijní průměr: neuveden
  • víceméně jenom drobné rozšíření některých oblastí středoškolské chemie, kredity zdarma
    Studijní průměr: neuveden
  • V podstatě naplnil mé očekávání.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavé
    Studijní průměr: neuveden
  • ZS je v podstate opakování střední školy. Spís pocitani nez vzorce.
    Studijní průměr: neuveden
  • Z velké části opakování ze střední školy.
    Studijní průměr: neuveden

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [61]
1 : |============........| 59 % [36] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [36] 1.53
1 : |==========..........| 52 % [19] 1 (výborně)
2 : |========............| 41 % [15] 2
3 : |=...................| 5 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [36]
1 : |==..................| 8 % [3] nevyjádřeno
2 : |===============.....| 75 % [27] ano
3 : |....................| 2 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |===.................| 13 % [5] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká