Motl Alois Ing. CSc. :: [15CH1] Obecná chemie 1

Další předměty
[15BPCH2] Bakalářská práce 2
[15OCHE] Obecná chemie
[15CH1] Obecná chemie 1
[15RACH] Radiační chemie
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 34 / 127
Procento hodnotících: 26 %
|=====...............|
SUM : Celkové hodnocení [31] 1.29
1 : |===============.....| 77 % [24]  
2 : |===.................| 16 % [5]  
3 : |=...................| 6 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [10]
  • Udělení zápočtu za spočítané příklady svádí k tomu, aby člověk přednášky nenavštěvoval.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Byly pro mě přínosné
    Studijní průměr: neuveden
  • Je dobré, že přednášky jsou sestavené pro fyzikální obory a odpovídají jim. Nejednalo se tedy pro fyzika o nepotřebné podrobné učení názvosloví a jiných faktů. Pan Motl se naopak snažil o vytváření uceleného pohledu na obor, vytváření takového množství znalostí, které se k fyzice hodí, provázání s fyzikou, a také kladl důraz na logické a samostatné přitupování k problému.
    Studijní průměr: neuveden
  • Látka srozumitelně a živě podána.
    Studijní průměr: neuveden
  • někdy to mělo dost daleko k chemii
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas příliš dlouhé, ale jinak dobré
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas trochu spací, jindy moc zajímavé
    Studijní průměr: neuveden
  • Přes zajímavou osobnost přednášejícího jsou 3 hodiny příliš na to, aby se dala udržet pozornost.
    Studijní průměr: neuveden
  • Škoda, že chemie je vždy až později odpoledne. Na tříhodinovku to není úplně nejlepší doba.
    Studijní průměr: neuveden
  • v prvním semestru pro získání zápočtu nejsou potřeba, obecně jsou ale zajímavé
    Studijní průměr: neuveden

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Na přednášce pojaté jako hromadné cvičení se dalo naučit vše co bylo požadováno v zápočtové písemce.
    Studijní průměr: neuveden
  • Příklady jsou dobře vysvětlené, dotažené do konce.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Není v čem.
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas zavádí své vlastní značení, které je trochu svérázné a pro mě nezvyklé, ale jinak dobré.
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [17]
  • Ing. Motl je takový "příjemný dědeček," který se snaží příjemnou atmosféru přenést na všechny v posluchárně. A částečně se mu to i daří :)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Intonaci v přednesu, která donutí posluchače zpozornět; jiný pohled na věc od mainstreamu.
    Studijní průměr: neuveden
  • komplexní a v jistých směrech neobvyklý způsob podání středoškolské chemie.
    Studijní průměr: neuveden
  • Látku dokázal vtipně vysvětlit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nároky kladené na studenty byly odpovídající.
    Studijní průměr: neuveden
  • Neuvěřitelně vtipné hodiny. Rozhodně se vyzná.
    Studijní průměr: neuveden
  • Opravdu všechno vysvětluje "polopaticky". Velmi to napomáhá pochopení probírané látky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášející nám poskytl pohled na chemii v kontextu ostatních věd.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vše dokáže vysvětlit a to tak, že si to člověk zapamatuje. Nerozděloval předmět striktně na přednášku a cvičení. Když bylo potřeba něco procvičit, tak se to procvičilo.
    Studijní průměr: neuveden
  • vtip
    Studijní průměr: neuveden
  • Vtipnost
    Studijní průměr: neuveden
  • Vykládá zajímavě.
    Studijní průměr: neuveden
  • zábavný přístup, zajímavé povídání o daném problému, zajímavosti o okolnostech vzniku teorií, vstřícný přístup
    Studijní průměr: neuveden
  • zajímavé podání látky, nejen předříkání nějakých faktů
    Studijní průměr: neuveden
  • zapálení
    Studijní průměr: neuveden
  • Zápal pro chemii, výklad, ze kterého si hodně zapamatujete, a to že pan inženýr počkal, než studenti přijdou z Břehovky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Že látku vysvětluje dobře, srozumitelně, občas přinese zajímavou informaci z toho, co se děje ve světě a okomentuje ji.
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [12]
  • Asi v ničem.
    Studijní průměr: neuveden
  • intonace hlasu až příliš výrazná
    Studijní průměr: neuveden
  • Možná trochu zrychlit výklad.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na tabuli by mohl psát zleva.
    Studijní průměr: neuveden
  • Někdy se vyjadřuje až příliš rozvláčně, poté studenti ztrácí soustředěnost
    Studijní průměr: neuveden
  • občas odbočuje do oblastí dost vzdálených chemii (STR), nesystematický výklad
    Studijní průměr: neuveden
  • srozumitelnost zápisu, méně myšlenkových skoků, více psaní na tabuli, více počítání v hodinách
    Studijní průměr: neuveden
  • Trošku více chytit posluchače?
    Studijní průměr: neuveden
  • Tři hodiny večer jsou občas až moc.
    Studijní průměr: neuveden
  • Víc přednášku ozvláštňovat, nemluvit monotónním stylem.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zápisy na tabuli byly občas mírně chaotické.
    Studijní průměr: neuveden
  • zlepšit výklad, udělat ho zajímavějším a užitečnějším
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • cvičení je přednáška na které se počítají chemické rovnice
    Studijní průměr: neuveden
  • Cvičení nebyla nijak výrazně těžší, než chemie na střední škole.
    Studijní průměr: neuveden
  • skoro žádná nebyla :-)
    Studijní průměr: neuveden

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [23]
1 : |===========.........| 56 % [13] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [31]
1 : |===========.........| 54 % [17] 90%-100%
2 : |=====...............| 25 % [8] 75%-90%
3 : |==..................| 12 % [4] 50%-75%
4 : |=...................| 6 % [2] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [31] 1.29
1 : |===============.....| 77 % [24] 1 (výborný)
2 : |===.................| 16 % [5] 2
3 : |=...................| 6 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [32]
1 : |=========...........| 46 % [15] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [23]
1 : |=========...........| 47 % [11] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [33]
1 : |=============.......| 63 % [21] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 33 % [11] 2
3 : |=...................| 3 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [33]
1 : |==..................| 9 % [3] Nevyjádřeno
2 : |===.................| 15 % [5] Příliš nízké
3 : |===============.....| 75 % [25] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [9]
1 : |=============.......| 66 % [6] Slovní odpověď