17THN1  >  Termohydraulický návrh jaderných zařízení 1

Počet hodnotících: 4 / 23 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 17 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 23 studentů.
Ukončilo předmět: 6 studentů.
|=====...............| 26 %

Kobylka Dušan Ing. Ph.D. [ Přednášející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [3]
  • Velice užitečný předmět pro studenty TTJR, hodilo by se ale více procvičit teoretické znalosti na příkladech. Ale zase je pravda, že člověk se to učí i tím, když jde na zápočtovou písemku několikrát.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět je velice zajímavý a užitečný. Ale přišlo mi poněkud zbytečné např. zavádět 4 různé teplotní stupnice apod. Taky byl docela problém, že nebyla přímo cvičení, jen se pár příkladů spočítalo na přednášce a to byl pravděpodobně důvod, proč jsou takové problémy napsat úspěšně zápočtový test.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přes jasnou snahu přednášejícího vysvětlit látku, nebylo její podání srozumitelné, a neustále odbíhání do kapitol, které končili větou: Tohle stejně počítat nebudeme. , udělalo z tohoto předmětu jeden velký chaos.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [7]
1 : |===========.........| 57 % [4] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [4] 2.75
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborně)
2 : |==========..........| 50 % [2] 2
3 : |=====...............| 25 % [1] 3
4 : |=====...............| 25 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [4]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] ano
3 : |====================| 100 % [4] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká