Kobylka Dušan Ing. Ph.D. :: [17THN1] Termohydraulický návrh jaderných zařízení 1

Další předměty
[17BPJR1] Bakalářská práce 1
[17EHJE] Ekonomické hodnocení JE
[17ELZ] Elektrická zařízení jaderných elektráren
[17FAR] Fyzika jaderných reaktorů
[17JBEZ] Jaderná bezpečnost
[17JPC]  Jaderný palivový cyklus
[17OPK] Operátorský kurz na reaktoru VR-1
[17PRE] Počítačové řízení experimentů
[17PRAX] Praxe
[17PRJT] Přístroje jaderné techniky
[17RJE] Řízení jaderných elektráren
[17SIPS] Simulace provozních stavů JE
[17THN1] Termohydraulický návrh jaderných zařízení 1
[17THN3] Termohydraulický návrh jaderných zařízení 3
[17TER] Termomechanika reaktorů
[17UINZ] Úvod do inženýrství
[17PROJ] Úvod do projektování jaderných zařízení
[17VYJR1] Výzkumný úkol 1
[17ZEL] Základy elektroniky
[17EZE] Základy energetiky a zdroje energie
[17ZAF] Základy fyziky jaderných reaktorů
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 2 / 6
Procento hodnotících: 33 %
|=======.............|
SUM : Celkové hodnocení [2] 2.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |====================| 100 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Vyplatí se je navštěvovat, ne vše je ve skriptech a příklady se nedají nikde dohledat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Přehled v problematice, vstřícnost a ochotu studentům poradit a poskytnout konzultace.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Srozumitelnost výkladu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Občas jsou zápisy na tabuli trochu zmatené, ale zase není problém se kdykoli zeptat za účelem dovysvětlení nejasností.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Má naprosto otřesné písmo. Rozlišit např. indexy 1 od 2 nebo p od v je prakticky nemožné i z první řady. A přitom když si to někdo opíše špatně tak to může být podstatný problém. Měl by s tím něco dělat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |====================| 100 % [2] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |====================| 100 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď